  • 21. Data: 2007-05-04 19:27:20
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1g107$617$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Degenerujesz się. Coraz większe bzdury wypisujesz.
    Z uporem, w trudzie i pocie klawiatury dążę do ideału prawnego indolenta,
    jakim ty jesteś. Chcę być jak ty zdegenerowany, nonsensowny i jak ty
    śmieszny w swej megalomanii. Czy to coś złego?

    > Czegoś głupszego jak rzekome prawo do zwrotu wszystkiego (pomijając
    > oczywiście brak zwrotu ceny) dawno nie słyszałem ...
    Johnson, ty po prostu jesteś nieinteligentny, by nie rzec - sorry, ale nie
    mogę inaczej powiedzieć - głupi. Zamieściłem w innej części wątku
    objaśnienie mojej wypowiedzi przeznaczone dla intelektualnie ociężałych.
    Poszukaj - szukajcie, a znajdziecie.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-05-04 19:29:15
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 4 May 2007 20:16:53 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Dajże spokój, nie myśl jak Markus czy Kochan, bo to siara.
    >Example: kupiłem w twoim sklepie na rogu spodnie. W domu przestały mi się
    >podobać. Zwróciłem ci je następnego dnia w formie rzucenia na ladę. Weź mnie
    >teraz obciążaj za magazynowanie.

    tworca watku nie napisal, jaki to towar.
    spodnie pikus, kazdy sad wysle na drzewo sprawe o koszt magazynowania.

    ale jesli towarem jest np. linia produkcyjna wartna >100kpln, to koszt
    magazynowania/ubezpieczenia moze byc juz znaczny...
    a wtedy sprzedawca moze sie nie zgodzic poniesc te ksozty ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 23. Data: 2007-05-04 19:31:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1tb3ze355dgt9.1ohjvb4kyi4wm.dlg@40tude.net Markus
    Sprungk <m...@g...com> pisze:

    > Rzucenie towarem o ladę to nie jest żaden zwrot towaru tylko porzucenie
    > zakupionego towaru. Równie dobrze mógłby ten zakupiony towar wyrzucić w
    > bramie. Też byś to nazwał *zwrotem* ?
    > Dla mnie określenie *zwrot* jest jednoznaczne. Kupujący za pokwitowaniem
    > rezygnuje z towaru i otrzymuje w zamian pieniądze
    Dobra, poddaję się.
    Zrobiłem dowcip, DOWCIP, kapujesz? Ale to nie był dowcip dla ciebie i tobie
    podobnych, tylko dla inteligentnych. Stąd nieporozumienie. W przyszłości
    może jakoś to będę zaznaczał abyś ty, Johnson czy wam podobni nie mieli
    wątpliwości.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2007-05-04 19:37:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Zamieściłem w innej części wątku objaśnienie mojej wypowiedzi przeznaczone dla
    intelektualnie ociężałych.

    Wyjaśnienie twojej wypowiedzi jest tylko jedno - jest to głupia
    wypowiedź, sprzeczna z prawem, co jest karygodne na grupie prawniczej.
    Wprowadzasz ludzi w błąd.
    Skoro kupujący ma obowiązek odebrać rzecz, to "zwracając" ją narusza
    swój obowiązek wynikający z umowy. I koniec.
    Może zwrócić, tylko wtedy gdy ustawa to przewiduje lub gdy dojdzie do
    porozumienia ze sprzedawcą.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 25. Data: 2007-05-04 19:38:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:b92n33lc2mqihgjp3h1lkkeekb12hqp1su@4ax.com Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> pisze:

> [...]
    > magazynowania/ubezpieczenia moze byc juz znaczny...
    > a wtedy sprzedawca moze sie nie zgodzic poniesc te ksozty ;-)
    Pewnie. A jak towarem będzie 3 hektary ziemi uprawnej to ciężko będzie to
    nawet do sprzedawcy przynieść celem zwrotu, nie?

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-05-04 19:48:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1g235$617$4@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Wyjaśnienie twojej wypowiedzi jest tylko jedno - jest to głupia wypowiedź
    Nie, po prostu ty jej nie zrozumiałeś. To świadczy o tobie, co mnie, starego
    bywalca grupy wcale nie dziwi.

    >, sprzeczna z prawem, co jest karygodne na grupie prawniczej.
    To nie jest grupa prawnicza. To jest powszechnie dostępna grupa poświęcona
    dyskusjom o prawie.

    > Wprowadzasz ludzi w błąd.
    Nie. Nigdy nie wprowadzałem ludzi w błąd, a z pewnością nie w sposób
    świadomy. Ty natomiast swoimi liczny głupawymi wypowiedziami często
    wprowadzasz zamęt i niejasności szukając nienormalnej przyjemności.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2007-05-04 20:06:30
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jotte napisał(a):

    > Dobra, poddaję się.
    > Zrobiłem dowcip, DOWCIP, kapujesz?

    Ależ doskonale od początku wiem, że sobie zażartowałeś. Problem w tym, że
    mało inteligentnie :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 28. Data: 2007-05-04 20:15:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1dffvisp3chvp.s6sn6k1n4qi6$.dlg@40tude.net Markus
    Sprungk <m...@g...com> pisze:

    > Ależ doskonale od początku wiem, że sobie zażartowałeś. Problem w tym, że
    > mało inteligentnie :>
    Jak już chcesz się ratować zamiast po prostu przyznać, to rób to chociaż nie
    tak żałośnie.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2007-05-04 21:13:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    [ciach ...]

    A w domu wszyscy zdrowi ... ?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 30. Data: 2007-05-04 21:32:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1g7o4$2es$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > A w domu wszyscy zdrowi ... ?
    A co mi do tego, skąd mam wiedzieć, nie byłem u ciebie.
    Niech ci ktoś opowie jak cię przyjdą odwiedzić.

    --
    Jotte