  • 1. Data: 2007-09-18 21:07:18
    Temat: Zupa z Żydów?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Po panu Nowaku, coraz wiecej osób interesuje się moim projektem ustawy o
    ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne i
    propaguje go, zamieszczając na swoich stronach, jak tu np.
    http://polskawalczaca.blogspot.com/2007/09/projekt-u
    stawy-o-ujawnieniu-pochodzenia.html

    lub tu
    http://www.aferyprawa.com/index2.php?p=teksty/show&d
    zial=oropoiwzk&id=1710

    Z tej pierwszaej strony ciekawy pogląd na temat zupy z Żydów
    http://www.polskawalczaca.blogspot.com/

    boukun

  • 2. Data: 2007-09-19 20:04:14
    Temat: Re: Zupa z Żydów?
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    Jestem przekonany, ze nie przejdzie!!! Dla mnie (w obecnym stanie
    prawnym) są to bzdury;)

    KONSTYTUCJA
    RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

    z dnia 2 kwietnia 1997 r.

    PREAMBUŁA

    W trosce o byt i przyszłość naszej Ojczyzny,

    odzyskawszy w 1989 roku możliwość suwerennego i demokratycznego
    stanowienia o Jej losie,

    my, Naród Polski - wszyscy obywatele Rzeczypospolitej,......

    Art. 1.

    Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym wszystkich obywateli.

    Art. 30.

    Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i
    praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie
    i ochrona jest obowiązkiem władz publicznych.

    Art. 32.

    Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego
    traktowania przez władze publiczne.

    Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub
    gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

    Art. 35.

    Rzeczpospolita Polska zapewnia obywatelom polskim należącym do
    mniejszości narodowych i etnicznych wolność zachowania i rozwoju
    własnego języka, zachowania obyczajów i tradycji oraz rozwoju własnej
    kultury.

    Mniejszości narodowe i etniczne mają prawo do tworzenia własnych
    instytucji edukacyjnych, kulturalnych i instytucji służących ochronie
    tożsamości religijnej oraz do uczestnictwa w rozstrzyganiu spraw
    dotyczących ich tożsamości kulturowej.

    Art. 99.

    Wybrany do Sejmu może być obywatel polski mający prawo wybierania,
    który najpóźniej w dniu wyborów kończy 21 lat.

    Wybrany do Senatu może być obywatel polski mający prawo wybierania,
    który najpóźniej w dniu wyborów kończy 30 lat.

    Art. 104.

    Posłowie są przedstawicielami Narodu. Nie wiążą ich instrukcje
    wyborców.

  • 3. Data: 2007-09-20 11:17:56
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Qbek" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ----------------------
    Jednakże nigdzie w konstytucji nie znajdziesz zapisu, który by zabraniał
    ujawniania tożsamości narodowej osób publicznych.
    Warto podjąć inicjatywę, żeby się dowiedzieć, którzy posłowie są jej
    przeciwni i dlaczego?

    boukun

  • 4. Data: 2007-09-20 12:28:25
    Temat: Re: Zupa z
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

  • 5. Data: 2007-09-20 19:55:44
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:fctp1b$d9b$1@news.dialog.net.pl...

    > Definicja 'narodowości' w twoim projekcie jest pozbawiona sensu.
    > Narodowość to coś więcej niż miejsce zamieszkania, rodzice i/czy
    > wychowanie.

    Definicja wg mojego projektu jest uniwersalna, podparta odpowiednią formą
    oświadczenia i poddana urzędowej weryfikacji.

    > Ponadto to co proponujesz jest naturalnym krokiem do dyskryminacji,
    > czego, zresztą słusznie konstytucja zakazuje.

    Wręcz przeciwnie. Jest to sposób kontroli przed mającą miejsce w Polsce
    utajnioną dyskryminacją Polaków.

    boukun

  • 6. Data: 2007-09-20 20:45:54
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    boukun pisze:
> [...]
    zial=oropoiwzk&id=1710

    > Z tej pierwszaej strony ciekawy pogląd na temat zupy z Żydów

    Ale ty chyba nie jesteś Polakiem?
    Niby dlaczego Ukrainiec ma nam pisać ustawy weryfikujące narodowość
    polskich posłów?

    --
    AW

  • 7. Data: 2007-09-20 21:07:43
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zial=oropoiwzk&id=1710

    > Ale ty chyba nie jesteś Polakiem?
    > Niby dlaczego Ukrainiec ma nam pisać ustawy weryfikujące narodowość

    To chyba czy na pewno? Moi ojcowie, dziadowie byli wyłącznie Polakami, a
    zatem nie mogę ich tożsamości narodowej zakłamać. Ty sie lepiej zapytaj,
    dlaczego Żydówka z Niemiec, która uciekła z Rosji Nelly Arnold-Rokita ma
    pouczać polskie kobiety jak maja w Polsce żyć i dlaczego to ona zajęła
    drugie miejsce na liście PiSu w Warszawie?

    boukun

  • 9. Data: 2007-09-21 07:27:47
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Qbek" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Tak, a ustawa o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego może to ujawnić, że
    Polacy są dyskryminowani we własnym kraju.

    boukun

  • 10. Data: 2007-09-21 10:01:31
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>