  • 11. Data: 2004-08-07 13:38:20
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cf2gvp$ggn$1@inews.gazeta.pl...

    > czym sie prosil , tak samo odpowiedzial, ciekawe co Pan by odpowiedzial
    > takiemu policjantowi.

    Czytam te zale na panstwo policyjne i az chce mi sie rzec :

    "Help! Help! I'm being repressed!"

    :)

    Trzeba zrobic obdukcje i zlozyc skarge. Gdybysmy zyli w panstwie policyjnym
    to taki pacjent, co do policjanta : "Spierdalaj" mowi odnalazlby sie po
    miesiacu, a odwolywac to by sie mogl przez okno.

  • 12. Data: 2004-08-07 14:37:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Komodor rzecze:
    > Tak jakby sam się prosiłeś.
    [..]
    > żaden z nich nawet by się nie zająknął na ten temat. A tak to są odważni
    > gdy to nic nie kosztuje.

    Taaa.. i niech podpisze papier, że powiedział spierdalaj do gliniarzy.
    Gliniarz dostanie upomnienie, a on niezły wyrok za obrazę
    funkcjonariusza. I jeszcze usłyszy, że mogli go zamknąć na 48/72 jakby
    mieli kaprys i powienien się cieszyć.
    Taki kraj.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 13. Data: 2004-08-07 14:58:49
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to taki pacjent, co do policjanta : "Spierdalaj" mowi odnalazlby sie po
    > miesiacu, a odwolywac to by sie mogl przez okno.

    I tak panowie policjanci delikatnie go potraktowali. NIc nie stało przeciez
    na przeszkodzie by napisać w raporcie:

    Dnia 7 siepnia 2004 r około godziny 0:30 w trakcie wykonywania wspólnie z
    st. post. Michałem Toporkiem czynności patrolowania wyznaczonego rejonu w
    ramach stałego patrolu zmotoryzowanego zauwazyłem dwóch podejrzanie
    zachowujących się młodych mezczyzn. Na widok radiowozu szybkim krokiem
    oddalili się oni z zajmowanego miejsca. Przez megafon poleciłem im zatrzymać
    się co też uczynili. Po po opuszczeniu pojazdu przystapiłem do czynności
    legitymowania. Na żadanie okazania dokumentów lub podania danych osobowych
    jeden z meżczyzna stwierdził że mamy "spadać" a drugi, że "nie wiemy kim oni
    są". Na ponowne żadanie okazania dokumentów jeden z mężczyzna kazał nam
    "spierdalać". St. post. Toporek oświadczył wówczas, że wobec odmowy podania
    danych personalnych obaj zostaja zatrzymani celem ustalenia toższamości.
    Wówczas niższy z mężczyzn odepchnął post. Toporka i odskoczył w stronę lasu.
    Pościgu nie podjęto albowiem drugi męzczyzna rzucił się na mnie z pięściami
    zadając cios w klatkę piersiową. Po bezskutecznym wezwaniu do uspokojenia
    się zmuszeni bylismy do uzycia srodków przymusu bezpośredniego w postaci
    chwytów obezwładniających, pałki służbowej oraz gazu łzawiącego oraz
    kajdanek.

    No i pięknie. Wyroczek jak talala. 2 latka w zawiasach

  • 14. Data: 2004-08-07 15:02:32
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

> [...]
    > Gliniarz dostanie upomnienie, a on niezły wyrok za obrazę
    > funkcjonariusza. I jeszcze usłyszy, że mogli go zamknąć na 48/72 jakby

    Tak, podły kraj.
    Nawet ścigać nielegalnie przetwarzających dane osobowe im sięnie chce...

  • 15. Data: 2004-08-07 16:17:35
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > No i pięknie. Wyroczek jak talala. 2 latka w zawiasach

    Wszystko pięknie ,tylko wg mnie w państwie prawa te 2 lata powinni dostać
    policjanci.

    Pozdr.

  • 16. Data: 2004-08-07 16:17:55
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    News napisał(a):

    > konsekwencjami.

    > bingo - to samo mialem napisac vide przypdaek kierowcy autobusu na slasku

    co za bzdury, powinienes sobie przeczytac ustawe o policji, a dokladnie
    o odpowiedzialnosci dyscyplinarnej, lacznie z ROZPORZĄDZENIE RADY
    MINISTRÓW z dnia 17 września 1990 r. w sprawie określenia przypadków
    oraz warunków i sposobów użycia przez policjantów środków przymusu
    bezpośredniego.(Dz. U. z dnia 12 października 1990 r.) w szczegolnosci:
    §5 punkt 1 i 2, §13 o uzyciu palki sluzbowej oraz paragrafy 16 i 17 o
    procedurze postepowania po uzyciu srodkow przymusu przez policje (jezeli
    nie zglosili faktu a poszkodowany ma swiadka to juz sa w klopotach) i
    § 18 w brzmieniu: Przełożeni są obowiązani zbadać zasadność, warunki i
    sposób zastosowania środków przymusu przez podległych im policjantów.

    Fakt ze poszkodowani byli "wcieci" wg. KW wplywa na ich niekorzysc
    jednak na plus dziala Art. 33 paragraf 3 punkt 2 o okolicznosciach
    lagodzacyw w brzmieniu:
    działanie sprawcy wykroczenia pod wpływem silnego wzburzenia wywołanego
    krzywdzącym stosunkiem do niego lub do innych osób

    IMHO poszkodowany mialbyc prawo wzburzony odpowiedzia policjanta.

    Policjanci mogli miec podstawe do interwencji na podstawie art. 100
    punkt 2 w brzmieniu: włóczy po drodze publicznej lub porzuca na niej
    przedmioty albo używa pojazdów niszczących nawierzchnię drogi; (...)
    podlega karze grzywny do 1.000 złotych albo karze nagany.

    mieczem obosiecznym jest tu Art. 141. Kto w miejscu publicznym umieszcza
    nieprzyzwoite ogłoszenie, napis lub rysunek albo używa słów
    nieprzyzwoitych, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500
    złotych albo karze nagany.

    Cale to gadanie o panstwie policyjnym jest dobre dla tych co boja sie
    odwolywac do prawa, a jakby na to nie patrzec zyjemy w panstwie prawa
    (nawet jezeli czasami rozmija sie to z praktyka).

    Akurat tak sie sklada ze znam paru policjantow i wiem ze przypadku
    naruszenia przez nich dyscypliny maja mase problemow, a ci o ktorych tu
    mowa IMHO zlamali regulamin i popelnili przstepstwo wiec gadka o tym, ze
    gosc pojdzie siedziec a tamci dostana nagane jest stekiem bzdur.

    Ze swojej strony proponuje zglosic doniesienie na policje, postarac sie
    o zeznania kolegi, zrobic obdukcje, jako dowod ze sytuacja byla
    zglaszana przedstawic biling z rozmow telefonicznych. Policjanci tylko
    wtedy sie wywina jesli nie zglosisz tego oficjalnie. Tak naprawde
    prawdziwe panstwo policyjne jest wewnatrz samej policji.

    pozdr./ag

    P.S. pewnie znajdzie sie jeszcze wiecej artykulow na ta okolicznosc ale
    szkoda zasmiecac liste cytatami, Ci ktorzy chca sie wypowiadac w pewnych
    kwestiach powinni odrobine poczytac

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...

  • 17. Data: 2004-08-07 16:54:47
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko pięknie ,tylko wg mnie w państwie prawa te 2 lata powinni dostać
    > policjanci.

    No i pieknie, w jakim swiecie zyjemy, bo wg mnie nikt nie powinien dostac 2
    lat :>

  • 18. Data: 2004-08-07 19:13:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    adhan diWhizZ rzecze:
    [..]
    > Cale to gadanie o panstwie policyjnym jest dobre dla tych co boja sie
    > odwolywac do prawa, a jakby na to nie patrzec zyjemy w panstwie prawa
    > (nawet jezeli czasami rozmija sie to z praktyka).

    Buacha cha cha cha cha cha !!!!!!!!

    Ci powiem jakie to państwo prawa - niedoszły minister oszukuje i okrada
    NFZ na kilkaset tysięcy złotych. Prokurator umorza sprawę - niska
    szkodliwość społeczna czynu.
    Gostek jedzie rzekomą autostradą, która nią nie jest bo jej nitka
    zamieniona została na ruch obustronny. Odmawia zapłaty 5 złotych za
    przejazd rzekomą autostradą. Zostaje bezprawnie siłą zatrzymany przez
    ochroniarzy przez wiele godzin, ochroniarzy. Ochroniarze - uniewinnieni
    bo niska szkodliwość, kierowca - skazany za próbę wyłudzenia opłaty.
    To jest Twoje państwo prawa :)

    A co do policjantów itd. to tworzą jedną wielką sitwę razem z
    prokuratorami i sędziami, której nie podskoczysz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info