  • Data: 2018-05-02 10:42:53
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.05.2018 o 09:23, Kris pisze:

    > Mnie to dziwi że nikt tego nie drąży- przynajmniej nie słychać o tym

    A kto ma dążyć? Prokurator, którego szefem jest minister, ma oskarżać
    policjanta, którego szefem jest inny minister i ministry te mają tego
    samego szefa? Dodaj do tego, że obecnie nawet jakby prokuratorowi odbiło
    i postanowił nasrać w gniazdo, to szefem sędziego jest szef prokuratora.

    > Bo ja w domu i w pracy mam rejestratory i kamery.

    Ty to co innego - nie jesteś funkcjonariuszem, więc w razie czego można
    cię szarpać.

    > Bo z całym szacunkiem ale wg mnie nasi Panowie Władza nie są na tyle zdolni żeby
    "popsuć" bez zostawiania śladów.

    Po pierwsze to ktoś musiałby chcieć tych śladów szukać, a przecież nie
    po to funkcjonariusz je (być może nieudolnie) zniszczył, żeby inny miał
    je oddzyskiwać - prawda? Po drugie to podejrzewam, że po prostu w takim
    przypadku ginie dysk i lecimy w chuja, że ktoś pół roku temu ukradł i
    nie wiadomo kto. Skoro nagranie tortur zakończonych zejściem smiertelnym
    nie stanowi wystarczającego dowodu, żeby postawić zarzut nieumyślnego
    spowodowania śmierci, to zastanów się jaki dowód byś potrzebował, żeby
    oskarżyć policjanta o niszczenia dowodów?

    Pewnie jakby się na innej kamerze nagrało jak młotkiem w dysk
    napierdalam, to by prokurator stwierdził, że po pierwsze to skąd
    wiadomo, że funkcjonariusz chciał zniszczyć dowód a nie dysk, po drugie
    nawet jeśli, to skąd wiadomo, że nagranie jak podejrzany wziął i umarł,
    a nie jak uprawiali inne czynności z inna funkcjonariuszką, a po trzecie
    nadworny biegły stwierdziłby, że nie da się wykluczyć że dysk się wziął
    i zjebał zupełnie niezależnie od napierdalania w niego młotkiem. Mając
    na uwadze powyższe wątpliwości należy bez żadnych wątpliwości uznać, że
    sprawę należy umorzyć bez przedstawiana zarzutów;)

    Shrek