  • Data: 2018-05-07 23:31:56
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 5/7/2018 10:32 PM, J.F. wrote:

    >Mam na mysli odtwarzanie.

    >Zajęty stukaniem na Łuczniku.

    Ale w przerwach moglby rzucic okiem.

    >No właśnie. To mnie zastanawia. Przychodzi komendant i mówi "nie ma".
    >I co, nikt nie pyta *dlaczego* nie ma?

    Pewnie sie pytaja, ale skad komendant ma wiedziec ?
    Przeciez on tylko potrafi stukac na Łuczniku.

    > Może pytający i odpowadający to tumanisci i nie potrafią komunikować
    > sie na poziomie technicznym? Prokurator za tepy żeby zadać pytanie
    > *dlaczego*? Prokurator nie ma interesu?

    No, w zasadzie nie ma, przeciez on nie prowadzi sledztwa w sprawie
    dlaczego nie ma :-)

    >Oni w Policji mają jakieś wewnętrzny organ do szukania korupcji, ten
    >organ tez nie potrafi zadawać tych pytań? Może trzeba producenta
    >zapytać? Bo zawsze mnie zastanawia jak te monitoringi psują się na
    >chwile a potem działają bez problemów miesiącami. nie widuje w
    >gazetach żanych wyjasnień z gatunku "dysk padł i stracił się zapis"
    >albo "błąd filesystemu nadpisał dane".

    Bo to tajemnica sledztwa i nie publikuje sie.
    A pismaki po miesieacu straca zainteresowanie.

    >Nie ma i już. Zastanawiające gdzie się podziała dociekliwość
    >dziennikarska i zwykła ciekawośc producentów dlaczego się im psuje.

    Pomijajac wszelkie nasuwajace sie odpowiedzi, to trzeba technicznie
    przyznac, ze :
    -nikt nie sprawdza, to skad wiadomo, ze popsul sie na chwile, moze od
    pol roku nie zapisywal,
    -producentowi tak ogolnie zalezy na niezawodnosci, ale szczegolowo to
    mu nie zalezy na zwracaniu pieniedzy, i to w sytuacji, gdy system pol
    roku dzialal, a 20 minut nie.
    a namierzenie tak rzadkiej usterki moze byc trudne, a wrecz
    niemozliwe, jesli nie ma urzadzenia u siebie, tylko trzeba jezdzic do
    klienta.
    -przyczyn moga byc miliony :-(

    >Czas zrobić monitoring monitoringu. Sterowany najlepiej z centrali
    >lokalnej gazety.

    A to swoja droga - ma byc porzadny monitoring komisariatu, to musi byc
    pod kluczem, na odpowiedzialnosc zewnetrznej firmy, sprawdzany
    regularnie, sam sie musi monitorowac.

    I bedzie kosztowal tyle, ze komendant powie "Policji nie stac", bo i
    po co mu taki dobry monitoring ?
    Jemu jest potrzebny byle jaki, ktory bedzie dzialala tylko wtedy, gdy
    potrzeba :-)

    >No właśnie nie i tutaj widze klucz do rozwiązania zagadki znikajacych
    >monitoringów dziwnie zbiegających się z wypadkami terminach.

    Kiedy naprawde tak te nowoczesne systemy komputerowe dzialaja :-(

    Pozostaje gwarancja i kary umowne - to moze producent zrobi lepiej.

    J.