  • Data: 2018-05-08 06:50:28
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2018 o 22:42, Sebastian Biały pisze:

    > Z faktu że nie da się wykluczyć że ktoś nie zastrzelił się z łuku nie
    > oznacza że nie nalezy prowadzić śledztwa jesli istnieje margines
    > niepewności.

    Ale za mało, żeby postawić zarzuty, czym prok nie jest i tak
    zainteresowany, więc w zasadzie podpada to pod marnotrawstwo środków
    publicznych.

    Przypomnę, że nagranie tortur z duszeniem, biciem i użyciem
    paralizatora, zakończone śmiercią tortutowanego, to zbyt mało żeby
    choćby postawić zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci policjantom. W
    tym samym czasie jak dziecko wpadło do niezabezpieczonej przez gminę
    studzienki prok rodzicom stawia (dla ich dobra) zarzuty. Więc na co niby
    liczysz? Problem nie jest że nie da się takich pytań stawiac, ale że nie
    po to policja państwowa niszczy dowody, żeby prokurator państwowy psuł
    robotę. Oczywiście dowodów nie ma, ale dla każdego kto chwilę nad tym
    pomyśli jest oczywiste, że przypadek to moze być raz, dwa, jak ktoś ma
    pecha to trzy czy cztery razy. Ale jak za każdym jebanym razem okazuje
    się, że jak potrzebne jest nagranie to akurat nie ma, to trzeba by być
    debilem, żeby uwierzyć w przypadek.

    > A tutaj nie istnieje margines. Przecież wszyscy wiemy *dlaczego*
    > nagrania znikają.

    No właśnie. Chociaż mam podejrzenia, ze jest co najmniej jedna osoba,
    która ma wątpliwości;)

    Shrek