  • Data: 2018-05-07 22:40:50
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/7/2018 10:32 PM, J.F. wrote:
    > Myslisz, ze ktos tam siedzi i oglada ?

    Mam na mysli odtwarzanie.

    > No, w sumie komendant moglby miec podglad na podlegla placowke.

    Zajęty stukaniem na Łuczniku.

    > Ale na monitorze jest, a potem na dysku nie ma..

    No właśnie. To mnie zastanawia. Przychodzi komendant i mówi "nie ma". I
    co, nikt nie pyta *dlaczego* nie ma? Może pytający i odpowadający to
    tumanisci i nie potrafią komunikować sie na poziomie technicznym?
    Prokurator za tepy żeby zadać pytanie *dlaczego*? Prokurator nie ma
    interesu? Oni w Policji mają jakieś wewnętrzny organ do szukania
    korupcji, ten organ tez nie potrafi zadawać tych pytań? Może trzeba
    producenta zapytać? Bo zawsze mnie zastanawia jak te monitoringi psują
    się na chwile a potem działają bez problemów miesiącami. nie widuje w
    gazetach żanych wyjasnień z gatunku "dysk padł i stracił się zapis" albo
    "błąd filesystemu nadpisał dane".

    Nie ma i już. Zastanawiające gdzie się podziała dociekliwość
    dziennikarska i zwykła ciekawośc producentów dlaczego się im psuje.

    > A on zgodnie z prawda zeznaje "nie ma i nie mam pojecia dlaczego" :-)

    Czas zrobić monitoring monitoringu. Sterowany najlepiej z centrali
    lokalnej gazety.

    > I nic mu nie mozesz zarzucic, bo przeciez te komputery robia co same
    > chcą :-)

    No właśnie nie i tutaj widze klucz do rozwiązania zagadki znikajacych
    monitoringów dziwnie zbiegających się z wypadkami terminach.