  • Data: 2018-05-07 22:32:07
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 5/1/2018 8:06 AM, Shrek wrote:

    >Mnie natomiast zastanawia jak się objawia taka awaria. Czarny ekran
    >przez 20 minut?

    Myslisz, ze ktos tam siedzi i oglada ?
    No, w sumie komendant moglby miec podglad na podlegla placowke.

    Ale na monitorze jest, a potem na dysku nie ma..

    >Brak pradu przez 20 minut? Samoistna dezintegracja pliku na dysku
    >twardym? Ciekawy jestem co by bylo gdyby ktoś przetrzepał dupe
    >operatorowi tego monitoringu pod kątem istoty awarii z punktu
    >widzenia technicznego.

    A on zgodnie z prawda zeznaje "nie ma i nie mam pojecia dlaczego" :-)
    I nic mu nie mozesz zarzucic, bo przeciez te komputery robia co same
    chcą :-)

    J.