  • Data: 2018-05-08 10:17:56
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Co może zrobić komputer jak w odpowiednim momencie przesłuchujący
    > wychodzi z pokoju przesłuchań i wyjmuje mu wtyczkę zasilania.

    A ile jesteś gotowy na to wydać?
    Takie laptopy mogą godzinę lub dwie chodzić na baterii za parędziesiąt złoty?

    Policyjna banda czworga z Wrocławia sądziła że wyłączenie światła w
    łazience na komisariacie (izbie tortur) załatwiło zapis kamery w
    paralizatorze. Jak długo wyglądało że mieli rację?
    Zawsze sobie warto zadać pytanie _dlaczego_ w tym policyjnym
    paralizatorze była kamera _zainstalowana przez producenta_.
    Jak dla mnie dlatego żeby policjantów nie korciło bezczelnie "mijać się z
    prawdą" kosztem ryzyka gigantycznej odpowiedzialności cywilnej producenta.
    [ Jak rozumiem ten produkt/paralizator jest zasadniczo na USA ]

    Ja chce i _jeszcze_ mogę uwierzyć że przygniatająca większość
    policjantów jest w miarę uczciwa. W istnienie skutecznej kultury
    _szybkiej_ eliminacji "czarnych owiec" z policji trudno mi uwierzyć.
    _Chciałbym_ móc z przekonaniem w poprzednich zdaniu użyć słówka jeszcze.
    [ Koniecznie eliminacji z pracy w policji, odpowiedzialność karna i
    dyscyplinarna jest już tylko bardzo pożądana ]

    --
    A. Filip