  • Data: 2018-05-02 09:23:31
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 maja 2018 11:53:53 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Dobra - sprawdziłem. Nie musi.
    >
    > Natomiast, skoro w razie smierci dziecka prokurator rutynowo (i
    > oczywiście dla dobra rodzica) stawia mu zarzuty nieumyślnego
    > spowodowania śmierci i spotyka się to ze zrozumieniem wsrod policjantów,
    > to nic złego by się nie stało, gdyby równie rutynowo stawiał (znów dla
    > jego dobra) komendantowi komisariatu gdzie monitoring nieszczęśliwie się
    > uszkodził zarzuty niszczenia dowodów. Powinno to się spotkać z szeroką
    > aprobatą wśród funkcjonariuszy, wszak jak ktoś nie jest winny to zarzuty
> [...]

    Mnie to dziwi że nikt tego nie drąży- przynajmniej nie słychać o tym
    Bo ja w domu i w pracy mam rejestratory i kamery.
    I nagrania są zarchiwizowane kilka miesięcy do tyłu
    Są tez logi kiedy jaka kamera "przestała działać" czy choćby została zasłoniona itp.
    Pomijam fakt że taki rejestrator może te logi chociażby wysyłać na email
    Jeśli z takiego komisariatu rejestrator fizycznie nie wyparował to wg mnie żadnym
    problemem nie jest odczytanie kiedy, gdzie i co się "popsuło"
    Bo z całym szacunkiem ale wg mnie nasi Panowie Władza nie są na tyle zdolni żeby
    "popsuć" bez zostawiania śladów.