  • Data: 2018-05-01 22:16:46
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Mógł zgodnie z prawem zasądzić oczekiwane dwadzieścia tysięcy opłaty
    > na jakiś tam "zbożny cel", gdyby był niezawisły.
    > Jakby był tak jak piszesz przejęty przez PiS to odrzucił by pozew
    > Wellman, ale jak widać partia sądów nie odzyskała wbrew temu
    > co różne oszołomy piszą.
    > Naprawdę to w sądach rządzą oszołomy z totalnej opozycji
    > i poza dwudziestoma tysiącami sąd zasądził przeprosiny o wartości
    > prawie pół miliona złotych. Jest to niezgodne z litera prawa ani
    > z dotychczasowym orzecznictwem. Ale dla oszołomów jak widać
    > tonie problem.

    Ja jakoś kojarzę przynajmniej dwa wcześniejsze głośniejsze przypadki gdy
    sądy radośnie przyklepały implikowane horrendalne koszty publikacji
    przeprosin i to jeszcze potem tłumacząc że zgodne z prawem ich to nie
    obchodzi. Może nie było to bardzo częste ale się wcześniej trafiało.

    _Dla mnie_ takie orzeczenia są dowodem "profesjonalizmu inaczej" sędziów.
    _Dla mnie_ taką *gigantyczną* karę finansową nieświadomie może orzec
    partacz (sędzia bez bladego pojęcia jak drakońską karę orzeka) o kto
    może orzec świadomie to już nie napiszę publicznie.

    --
    A. Filip