  • Data: 2018-05-02 06:38:50
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Ja nie kojarzę. Przypomnisz?

    Ja tylko słabo kojarzę że były. Mam problemy z wyszukaniem "na szybko"
    bo dobrze zapamiętałem tylko "ogólne wrażenie".

    > Jak kierowca nie zna przepisów to traci PJ i pracę, jak sędzia
    > nie zna przepisów to powinien stracić pracę, ale jeśli sądownictwo
    > to jedna wielka mafia i bagno to tacy sędziowie dalej orzekają.

    To są wyroki przepisowe AFAIK.
    Tylko że _dla mnie_ sędzia który orzeka _drakońską_ karę (gigantyczne
    koszty finansowe) a potem leci po linii że "nie musiał sprawdzić ile to
    kosztuje" nadaje się na sędziego w "Górnej Wolcie (z rakietami)",
    a może nawet i nie tam.

    --
    A. Filip