  • 521. Data: 2023-09-11 22:36:45
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!To jest pod mostem, a inne będzie pod lipą, albo zegarem.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 21:53, Shrek pisze:

    > Wymiękam. Widzisz przejście "podziemne" po drugiej stronie (po mostem).
    > Twierdzisz, że górą nie da się w dzień przejść, podczas gry górą
    > prowadzi normalne przejście (dostajesz linka do tego konkretnego) - na
    > pytanie czy je tylko na noc rozwijają piszesz że zwijają asfalt. Pytany
    > gdzie piszesz, że po drugiej stronie, czyli pierwszej - tam gdzie nie
    > było przejścia ani podziemnego ani zwykłego...

    A zastanawiałeś się, czemu oni na tej nitce na filmie po skosie linie
    namalowali?

    > Zdania publiczności są raczej jednoznaczne. Jak ci wszyscy mówią że
    > jesteś nawalony, to idź do domu i ochłoń...

    Dokładnie tak
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 522. Data: 2023-09-11 22:53:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A zastanawiałeś się, czemu oni na tej nitce na filmie po skosie linie
    > namalowali?

    A film widział? Przejście normalnie działa - w każdym jednym sczególe na
    filmie się mylisz, ale nie przeszkadza ci to snuć opowieści o najebusie
    co codział przy trzycyfrowej prędkości z 200 metrów przez krzaki
    pieszego na sąsiedniej jezdni, no ale na tych 200 metrach nie dał rady
    się zatrzymać bo widocznie jechał pociągiem.

    > Dokładnie tak

    Twoje zdrowie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 523. Data: 2023-09-12 00:12:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 22:53, Shrek pisze:

> [...]
    > pieszego na sąsiedniej jezdni, no ale na tych 200 metrach nie dał rady
    > się zatrzymać bo widocznie jechał pociągiem.

    I to powoduje, że przejście pod mostem znika :-) Bo to jest takie
    znikające podziemne przejście. Coś, jak most podwodny :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 524. Data: 2023-09-12 06:10:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I to powoduje, że przejście pod mostem znika :-) Bo to jest takie
    > znikające podziemne przejście. Coś, jak most podwodny :-)

    Wymiękam - nie moja liga.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 525. Data: 2023-09-12 08:08:40
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 12.09.2023 o 06:10, Shrek pisze:

    > Wymiękam - nie moja liga.

    Co tym bardziej dowodzi, że pieszy jest winny - że tak wydedukuję z
    Twojego zachowania ;)

    PD

  • 526. Data: 2023-09-12 10:52:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Wymiękam - nie moja liga.

    Boś się czepił, ze tam przejścia ne ma i na siłę próbujesz mi wmówić, że
    jakieś stworzyłem. Są dwa. Jedno 100 mm w kierunku patrzenia kamery w
    formie przepustu. Drugie pewnie z 50 metrów za kamerą w formie przejścia
    pod mostem. Jest - jak twierdzisz - też po ziemi pod kamerą, ale z opisu
    wynikało, ze tam remontują ulicę i nei wiem, czy jest ono drożne, czy
    zwinęli asfalt. Nie wiem, bo choć ja znam to miejsce, to ostatni raz
    szedłem tamtędy wiosną. Nie wiem, jak to teraz wygląda.

    Co więcej, zupełnie nie rozumiem co ta kwestia ma do naszych rozważań.
    Idący po jezdni pieszy jest faktem i nawet jakby jeszcze było 10 innych
    przejść, to nic to do sprawy nie wnosi. Jak zwykle, nie mogąc
    merytorycznie dyskutować, gdy braknie Ci argumentów, to zaczynasz
    czepiać się jakiś pobocznych nieistotnych dla sprawy szczegółów.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 527. Data: 2023-09-12 11:23:08
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.09.2023 o 16:06, cef pisze:

    > Ja myślę, że raczej ktoś się podszywa i tyle.
    > Pisanie takich bzdur nawet zupełnie prywatnie i udawanie przygłupa
    > mogło by go jednak zawodowo mocno dyskredytować.

    Z tym dyskredytowaniem, we własnym środowisku, to nie jestem przekonany.

    W internetach można czasem trafić na nagrane wypowiedzi tzw. "zwykłych"
    ludzi, wyznawców pisu.
    (np. tutaj: https://www.facebook.com/goniecpl/videos/68203825731
    0464/)
    To co mówią, jaki pis i słońce narodu jest wspaniały, powtarzają bzdury
    i oczywiste nieprawdy zasłyszane w tvpis itd.
    I nie zawsze są to ludzie bez wykształcenia, czy z bardzo niskim
    poziomem inteligencji, gdzie można podejrzewać, że faktycznie nie są w
    stanie ogarnąć rzeczywistości. Czasem słychać po sposobie wypowiedzi,
    budowie zdań, zasobie słownictwa, że jednak jakąś szkołę skończyli.
    Normalny człowiek słysząc to myśli sobie, że to niemożliwe, żeby
    publicznie takie bzdury wygadywać i się tego nie wstydzić, że jak można
    nie dostrzegać tych oczywistych nielogiczności w ich rozumowaniu... i
    że taka wypowiedź kompletnie dyskredytuje takich ludzi w ich środowisku
    (rodzina, znajomi...).
    Ale oni serio w to wierzą i ich środowisko też.
    Więc z ich punktu widzenia (i ich środowiska), to nie dyskredytacja,
    tylko wręcz przeciwnie. Bo podobnie myślą i podobnie rozumują.

    Sądzę, że tu mamy do czynienia z tym samym mechanizmem.
    On nie udaje, faktycznie nie rozumie o co nam chodzi i dlaczego się go
    czepiamy.
    I dlaczego zawsze piszę odwrotnie niż on :) - jest przekonany, że robię
    to ze złośliwości, a nie dlatego, że pisze bzdury.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 528. Data: 2023-09-15 16:47:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Sep 2023 07:01:15 +0200, Shrek wrote:

    > NIe wiem - skoro podziemne to może to, że jest pod ziemią?

    Hm, znane mi przejscia to są pod żelbetonem :-)

    Ziemie wybrano, płytę/strop wykonano.
    A - no i pod asfaltem są, bo potem na płycie asfalt wylano :-)

    J.

  • 529. Data: 2023-09-15 16:57:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Sep 2023 16:33:37 +0200, Shrek wrote:

    > A co za różnica gdzie jest - w krakowie byłoby podziemne a w warszawie nie?

    A to nie wiesz, ze w całej Polsce "wychodzi się na dwór" a w Krakowie
    "na pole" ?

    Tłumaczenie jest proste - jak sie mieszka "we dworze", to gdzie mozna
    wyjsc? :-)

    Hm, jest co to prawda droga ponizej poziomu ulicy, ale jednak na
    naturalnym poziomie gruntu, czyli to jest przejscie naziemne :-)

    J.

  • 530. Data: 2023-09-15 17:40:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 16:47, J.F pisze:

    > Hm, znane mi przejscia to są pod żelbetonem :-)
    > Ziemie wybrano, płytę/strop wykonano.
    > A - no i pod asfaltem są, bo potem na płycie asfalt wylano :-)

    To nie są podziemne, a podbetonowe :-)

    --
    (~) Robert Tomasik