    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazł się pieszy!To jest pod mostem, a inne będzie pod lipą, albo
    zegarem.
    Date: Tue, 12 Sep 2023 10:52:46 +0200
    <ud9stl$p8h$1$RTomasik@news.chmurka.net> <udana2$2kut4$1@dont-email.me>
    <udanhm$69s$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <udaprb$7p5$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <udav39$gku$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udbiu9$pai$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <udbrhq$tl9$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udl0co$56q$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <udlj3k$jfd$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udm8fg$t4f$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <udn73a$c9i$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udn88f$9gm$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <udnn0m$kr5$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udnp7r$lru$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <udnqh2$mp9$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udnr0c$mi1$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <udnthc$on5$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udnufv$nt0$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <udo342$1tv$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udoo3d$asm$1$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 12.09.2023 o 06:10, Shrek pisze:

    > Wymiękam - nie moja liga.

    Boś się czepił, ze tam przejścia ne ma i na siłę próbujesz mi wmówić, że
    jakieś stworzyłem. Są dwa. Jedno 100 mm w kierunku patrzenia kamery w
    formie przepustu. Drugie pewnie z 50 metrów za kamerą w formie przejścia
    pod mostem. Jest - jak twierdzisz - też po ziemi pod kamerą, ale z opisu
    wynikało, ze tam remontują ulicę i nei wiem, czy jest ono drożne, czy
    zwinęli asfalt. Nie wiem, bo choć ja znam to miejsce, to ostatni raz
    szedłem tamtędy wiosną. Nie wiem, jak to teraz wygląda.

    Co więcej, zupełnie nie rozumiem co ta kwestia ma do naszych rozważań.
    Idący po jezdni pieszy jest faktem i nawet jakby jeszcze było 10 innych
    przejść, to nic to do sprawy nie wnosi. Jak zwykle, nie mogąc
    merytorycznie dyskutować, gdy braknie Ci argumentów, to zaczynasz
    czepiać się jakiś pobocznych nieistotnych dla sprawy szczegółów.
    --
    (~) Robert Tomasik