  • 531. Data: 2023-09-15 19:14:32
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!To jest pod mostem, a inne będzie pod lipą, albo zegarem.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Sep 2023 17:40:57 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To nie są podziemne, a podbetonowe :-)

    Ale mówi sie podziemne :-)

    J.

  • 532. Data: 2023-09-24 15:44:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Boś się czepił, ze tam przejścia ne ma i na siłę próbujesz mi wmówić, że
    > jakieś stworzyłem.

    Mylisz się - zglebował cię PD, ja się tylko jak to ja z kulsonów którzy
    idą w zaparte nabijam:P

    > Są dwa. Jedno 100 mm w kierunku patrzenia kamery w
    > formie przepustu. Drugie pewnie z 50 metrów za kamerą w formie przejścia
    > pod mostem.

    Windows prawda. To drugie pod mostem nie jest podziemne. Wisła też tam
    pod ziemią płynie?

    Problem z wami kulsonami jest taki, że jak się uprzecie to nikt wam nie
    wmówi że białe jest białe a czarne jest czarne.

    Gdyby się ograniczało do śmiesznego kulsona na usencie to pół biedy. Ale
    ten kulson mówi o stawianiu zarzutów z dupy i zmyślaniu numerków, że
    potem się wyprostuje.

    Dobrze jak was czasem sąd wyprostuje, niestety dopiero po nakazowym a i
    tak trzeba się liczyć z tym że będziecie kłamac jak choćby z tym
    przejściem podziemnym, bo za chuja nie przyznacie że się pomyliliście.
    Przecież robert by przed sądem dalej pieprzył że tam jest przejście
    podziemne i pewnie biegłego by wykombinował żeby udowodnić że tak jest.

    > Jest - jak twierdzisz - też po ziemi pod kamerą, ale z opisu
    > wynikało, ze tam remontują ulicę i nei wiem,

    To jak nie wiesz to po co pieprzysz, że w dzień się tam nie da przejść?

    > czy jest ono drożne, czy
    > zwinęli asfalt.

    Widać na filmie że nie zwinęli.

    > Nie wiem, bo choć ja znam to miejsce, to ostatni raz
    > szedłem tamtędy wiosną. Nie wiem, jak to teraz wygląda.

    To jak nie wiesz to po co pierdolisz, że wiesz?

    > Co więcej, zupełnie nie rozumiem co ta kwestia ma do naszych rozważań.

    Ma to do rozważań że ciągle konfabulujesz, a złapany na konfabulacji
    idziesz w zaparte zamiast się po prostu przyznać, że się pomyliłeś.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 533. Data: 2023-09-24 15:48:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 16:57, J.F pisze:

    > A to nie wiesz, ze w całej Polsce "wychodzi się na dwór" a w Krakowie
    > "na pole" ?

    Wiem - mało ci kiedyś za to wpierdol nie dostałem, bo się wygłupiłem do
    swojej ówczesnej patrząc przez okno w pociągu na nic, że chyba już do
    niej dojeżdzamy bo te słynne pola na które wychodzą widać. Żart się nie
    spodobał nie tylko jej - w końcu to pociąg do krakowa był;)

    BTW - nie tylko w kraq wychodzą na pole:P

    > Hm, jest co to prawda droga ponizej poziomu ulicy, ale jednak na
    > naturalnym poziomie gruntu, czyli to jest przejscie naziemne :-)

    Jakby pod mostem przejście było podziemne to wisła by w tym miejscu
    przez analogię płynęła by pod ziemią:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 534. Data: 2023-09-24 15:55:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 16:47, J.F pisze:

    > Ziemie wybrano, płytę/strop wykonano.
    > A - no i pod asfaltem są, bo potem na płycie asfalt wylano :-)

    A przede wszystkim to są pod niebem, ergo są naziemne:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 535. Data: 2023-09-24 23:41:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.09.2023 o 15:48, Shrek pisze:
    > Jakby pod mostem przejście było podziemne to wisła by w tym miejscu
    > przez analogię płynęła by pod ziemią:P
    A płynie obok Wawelu :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 536. Data: 2023-09-25 05:53:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A płynie obok Wawelu :-)

    No i?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 537. Data: 2023-09-25 12:07:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.09.2023 o 05:53, Shrek pisze:
    > No i?

    Płynie nadal. Kiedyś podobno płynęła pod samym Wawelem, ale odsunęli.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 538. Data: 2023-09-25 19:46:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Płynie nadal. Kiedyś podobno płynęła pod samym Wawelem, ale odsunęli.

    Kiedyś w takich sytuacjach pytano "głupi czy z milicji"

    dopowiem słowami kazika na żywo "bo widzę że choć zamieniliście się
    miejscami wszyscy jesteście dokładnie tacy sami!" Dalsza część utworu do
    wyszukania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 539. Data: 2023-09-25 20:29:22
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czyli arkady pod wiaduktem uważasz za przejście podziemne?
    Zrypane mózgi maja polucjanci.
    Sprawdź, jak np. stołeczna Wisłostrada przebiega pod fragmentami warszawskich mostów.

    -----
    > Jaka jest definicja przejścia podziemnego? Bo ja uważam, że to takie, które jest
    poprowadzone pod powierzchnią nawierzchni

  • 540. Data: 2023-09-25 21:27:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2023 o 20:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli arkady pod wiaduktem uważasz za przejście podziemne?
    > Zrypane mózgi maja polucjanci.

    Ja bym poszedł dalej - każde przejście jest finalnie pod niebem, więc
    wszystkie przejście są podniebne:P

    Pamiętacie jak wykoncypował, że jak jedziesz rowerem i masz plecak to
    jesteś przewoźnikiem i daje to uprawnienia funkcjonariuszom do kontroli
    zawartości w myśl jakiejś tam ustawy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!