  • Data: 2017-09-11 08:13:31
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 września 2017 23:46:34 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Za to później ... zastanowił bym się nad art. 415 kc. Zaznaczam, nie
    > próbowałem.
    To może spróbuj i dopiero takie głupie rady dawaj?
    Jakieś zboczenie zawodowe miewasz chyba.

    >Uzasadniajac to tak, jak napisałeś domagał bym się zapłaty
    > za te kserowania i skanowania. Za pracę pracownika.
    No oczywiście.
    Tak ze 100zł za roboczogodzinę

    Ostatnia moja reklamacja w firmie dotyczyła sprzętu rtv za ok 3000zł
    Z 10 minut mi zajęło wypełnienie formularza na stronie DPD i dołaczenie
    załączników(protokół szkody i faktura)
    ZA chyba 7 di miałem kasę na koncie