  • Data: 2017-09-11 21:32:21
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 21:07:23 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Niestety w naszej rzeczywistości bywa raczej tak:
    >
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151243,20497372,ipad-zw
    iniety-w-rulon-razem-z-kartonem-kurier-nie-widzi-pro
    blemu.html

    W mojej rzeczywistości jest tak ze na ponad setke przesyłek w ostatnim roku(różne
    firmy kurierskie*) reklamować musiałem 1. I jak wyżej pisałem- formularz na stronie
    przewoźnika plus dwa skany
    *Dzisiaj przesyłkę dostarczył kurier z firmy Geis. Do tej pory nie wiedziałem że taka
    firma istnieje. Ale dowcipny był bo rano zadzwonił ze ma przesyłkę ale do domu nie
    wniesie bo powyżej 30kg wnosić nie ma obowiązku. Poprosiłem go więc aby za furtke
    chociaż wstawił a żona wyjdzie i podpisze mu co tam trzeba.
    Nie wstawił- zdjął z auta i koło furtki postawił, żona podpisała i wniosła. Waga
    przesyłki 30,5kg;)
    Żylka by mu w dupie pękła pewnie jakby metr dalej postawił.