  • Data: 2017-09-12 12:17:28
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest po prostu czynnik osobowy. Wszędzie są kretyni i normalni
    > ludzie. Rodzaj firmy ma tu drugorzędne znaczenie, choć w droższych
    > firmach lepiej płacących po prostu statystycznie mniejsza szansa na
    > idiotę trafić.

    Nie polecam pocztowych kurierow POCZTEX. To są jakies warchoły.
    Chciałam wysłać list/przesyłkę do pewnego komendanta w trybie pilnym.
    Zaplaciłam kurierowi nie mało. Wziął pieniądze i przesyłkę. Ten list
    przesyłka krażyła tak jak wysłana paczka (!) nie przez kuriera
    dostarczona. Następnie dostałam zwrot i musiałam odebrać na poczcie oraz
    jeszcze raz zaplacić chyba tyle samo co zaplacilam kurierowi.

    --
    animka