  • 11. Data: 2011-02-01 19:52:02
    Temat: Re: Zespół d/s monitorowania internetu
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 14:45:53 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > Promocja wolności poprzez cenzurę... A ministerstwo pokoju zajmie się
    > prowadzeniem wojny.

    A szkoly podstawowe zajmowaly sie nauczaniem czytania. O tobie niestety
    zapomnialy..

    --
    Premier Donald tusk ostrzega Polaków
    http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

  • 12. Data: 2011-02-01 20:54:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.02.2011 20:52, KRZYZAK pisze:

    > A szkoly podstawowe zajmowaly sie nauczaniem czytania. O tobie niestety
    > zapomnialy..

    Jak zwykle bredzisz bez sensu, chociaż tak się przypadkiem składa, że w
    moim przypadku nauczyciele wiele się nie musieli natrudzić - jako że
    płynnie czytałem już prawie dwa lata przed rozpoczęciem nauki, biedacy
    mogli się skupić na takich tępakach, jak ty, którzy z dukania nie
    wybrnęli jeszcze przez kilka lat (o ile w ogóle).

  • 13. Data: 2011-02-01 22:41:21
    Temat: Re: Zesp?? d/s monitorowania internetu
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>

    wtorek, 1 lutego 2011 16:29. carbon entity 'Piotrek' <p...@p...onet.pl>
    contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

    > Już jest-siedziba w Szymanach/Starych Kiejkutach

    /Klewkach... ;/

  • 14. Data: 2011-02-01 23:18:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Feb 2011, Maddy wrote:

    > Czekamy teraz na Ministerstwo Miłości...

    A co, "ustawa o swobodzie prowadzenia DG" i zawarte tam koncesje,
    ograniczenia i inne takie Ci nie wystarczają? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-02-02 06:38:24
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Maddy napisał:
> [...]
    07,PiS_bedzie_monitorowal_internet__Kto_podpadnie___
    do.html

    > Czekamy teraz na Ministerstwo Miłości...

    PRZESTAŃ!!

    Nie widzisz co się dzieje?
    Po co im następne pomysły podsuwasz?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 16. Data: 2011-02-02 16:44:19
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 21:54:40 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > chociaż tak się przypadkiem składa, że w
    > moim przypadku nauczyciele wiele się nie musieli natrudzić - jako że
    > płynnie czytałem już prawie dwa lata przed rozpoczęciem nauki

    No to skorzystaj z tej umiejetnosci i zapoznaj sie z tematem, na ktory sie
    wypowiadasz.

  • 17. Data: 2011-02-02 17:37:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2011 17:44, KRZYZAK pisze:

    > No to skorzystaj z tej umiejetnosci i zapoznaj sie z tematem, na ktory sie
    > wypowiadasz.

    Zapoznałem. Które słowa są dla ciebie za trudne i potrzebujesz, by ci je
    wytłumaczyć?

  • 18. Data: 2011-02-03 06:01:41
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 18:37:44 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zapoznałem. Które słowa są dla ciebie za trudne i potrzebujesz, by ci je
    > wytłumaczyć?

    np. cenzura. Co to znaczy i jak sie ma do pomyslu przedstawionego pod
    linkiem.

  • 19. Data: 2011-02-03 06:58:07
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 07:01, KRZYZAK pisze:

    > np. cenzura. Co to znaczy i jak sie ma do pomyslu przedstawionego pod
    > linkiem.

    Cenzura może mieć różne formy. Blokowanie wypowiedzi to jedna metoda.
    Druga metoda to "polowania na czarownice" (tj. na osoby produkujące
    "nieprawomyślne" wypowiedzi) - dotyczy mediów, w których cenzura
    pierwszego rodzaju jest np. z przyczyn technicznych niemożliwa.

  • 20. Data: 2011-02-03 07:07:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > np. cenzura. Co to znaczy i jak sie ma do pomyslu przedstawionego pod
    > linkiem.

    cenzura przez zastraszanie...