  • 21. Data: 2011-02-03 07:38:03
    Temat: Re: Zespół d/s monitorowania internetu
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 3 Feb 2011 08:07:51 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > cenzura przez zastraszanie...

    Jakie zastraszanie? Uwazaj na to co mowisz, bo nie jestes anonimowy?
    Dlaczego internetowi bluzgacze maja byc w jakimkolwiek stopniu
    uprzywilejowani?

    --
    Premier Donald tusk ostrzega Polaków
    http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

  • 22. Data: 2011-02-03 07:42:20
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 08:38, KRZYZAK pisze:

    > Jakie zastraszanie? Uwazaj na to co mowisz, bo nie jestes anonimowy?
    > Dlaczego internetowi bluzgacze maja byc w jakimkolwiek stopniu
    > uprzywilejowani?

    ROTFL

    Ty jesteś aż tak naiwny, czy może masz w tym politycznym organie jakiś
    osobisty udział?

  • 23. Data: 2011-02-03 07:58:25
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 08:42:20 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > ROTFL
    >
    > Ty jesteś aż tak naiwny, czy może masz w tym politycznym organie jakiś
    > osobisty udział?

    Jakim organie? Moze dowiedz sie, kto jest pomyslodawca "Rejestru Stron i
    Usług Niedozwolonych" do ktorego beda wprowadzane strony na wniosek roznych
    organow panstwowych, a operatorzy maja obowiazek w cigu 6 godzin takie
    strony zablokowac.

  • 24. Data: 2011-02-03 08:03:54
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 08:58, KRZYZAK pisze:

> [...]
    > organow panstwowych, a operatorzy maja obowiazek w cigu 6 godzin takie

    A jakie to ma znaczenie, kto jest pomysłodawcą takiego czy innego
    patologicznego pomysłu?

  • 25. Data: 2011-02-03 08:24:57
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 09:03:54 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > A jakie to ma znaczenie, kto jest pomysłodawcą takiego czy innego
    > patologicznego pomysłu?

    Takie ma znaczenie, ze to jest wlasnie cenzura. Odpowiedzialnosc za
    publikowane wypowiedzi to nie jest cenzura, tylko przejaw wolnosci slowa.

  • 26. Data: 2011-02-03 08:39:04
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 09:24, KRZYZAK pisze:

    > Takie ma znaczenie, ze to jest wlasnie cenzura. Odpowiedzialnosc za
    > publikowane wypowiedzi to nie jest cenzura, tylko przejaw wolnosci slowa.

    ROTFL

    Ponawiam pytanie: jesteś tak naiwny, czy tak zakłamany?

  • 27. Data: 2011-02-03 12:59:18
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 03.02.2011 09:39, Andrzej Ława wrote:
    > Takie ma znaczenie, ze to jest wlasnie cenzura. Odpowiedzialnosc za

    Andrzeju

    Zgodzę się z Krzyzakiem. Niech powstaje i milion takich ciał BEZ ŻADNYCH
    UPRAWNIEŃ - mogą sobie poczytać i składać pozwy/oskarżenia lub
    zawiadomienia. Byle nie powstawały organy stricte cenzorskie, mające w
    dodatku umocowanie nie sądowe a jedynie administracyjne z szerokim
    wachlarzem represji:
    - KRRiT
    - proponowany przez populistę Tuska rejestr stron
    - francuska Hadopi
    - ACTA i ciała towarzyszące
    itp

    mi

  • 28. Data: 2011-02-03 13:11:11
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 13:59, mi pisze:

    > Zgodzę się z Krzyzakiem. Niech powstaje i milion takich ciał BEZ ŻADNYCH
    > UPRAWNIEŃ - mogą sobie poczytać i składać pozwy/oskarżenia lub
    > zawiadomienia.

    Z pozoru masz rację, ale pamiętaj o takich problemach:

    1. ten organ polityczny będzie działać za _nasze_ pieniądze!

    2. tego typu organizacje mogą kogoś niewygodnego choć nie łamiącego
    prawa "zanękać" kogoś pozwami i donosami (mają środki i czas), a co
    gorsza mogą rozwalić komuś całą firmę, bo chyba wiesz jak wygląda w
    polskim wydaniu policyjna "kontrola systemów komputerowych"...

> [...]
    > wachlarzem represji:
    > - KRRiT
    > - proponowany przez populistę Tuska rejestr stron

    Z tym się zgodzę.

    Generalnie politycy doprowadzili do tego, że coraz większa część
    społeczeństwa chciałaby wieszać ich (_wszystkich_) zamiast flag.

  • 29. Data: 2011-02-03 13:35:57
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 03.02.2011 14:11, Andrzej Ława wrote:
    > 1. ten organ polityczny będzie działać za _nasze_ pieniądze!

    Z tego co wiem, żespół ten nie będzie otrzymywać żadnych środków, zaś
    posłowie pracować w ramach swojego uposażenia. Mylę się, otrzyma jakieś
    środki na działalność?

    > 2. tego typu organizacje mogą kogoś niewygodnego choć nie łamiącego
    > prawa "zanękać" kogoś pozwami i donosami (mają środki i czas), a co

    Ależ masz prawo do dokładnie takiego samego działania. Stwórz zespół ds.
    monitorowania zespołów parlamentarnych i parlamentarzystów. Chętnie
    dorzucę się do kosztów zanękania pajaców medialnych takich jak
    Niesiołowski czy Palikot.

    > gorsza mogą rozwalić komuś całą firmę, bo chyba wiesz jak wygląda w
    > polskim wydaniu policyjna "kontrola systemów komputerowych"...

    Masz rację. Z tym, że nasze kochany organa nie działają już tak chętnie
    jak niegdyś, choć w jakimś tam stopniu wciąż są dyspozycyjne.

    mi

  • 30. Data: 2011-02-06 11:50:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 14:35, mi pisze:

    > Z tego co wiem, żespół ten nie będzie otrzymywać żadnych środków, zaś
    > posłowie pracować w ramach swojego uposażenia. Mylę się, otrzyma jakieś
    > środki na działalność?

    Nawet jeśli (w co nie wierzę) to i tak będą za nasze pieniądze
    zaniedbywać swoją podstawową pracę i robić coś innego, niż to, za co
    dostają uposażenie.

> [...]
    > monitorowania zespołów parlamentarnych i parlamentarzystów. Chętnie
    > dorzucę się do kosztów zanękania pajaców medialnych takich jak

    Formalnie rzecz biorąc takie coś można uznać za złośliwe niepokojenie -
    czyli wykroczenie ;->

    Poza tym Palikot jest... ekscentryczny ;) ale nieszkodliwy.

    Gorzej z burakiem Niesiołowskim (ten jego numer z "minutą na każdą
    wypowiedź"...).

    > Masz rację. Z tym, że nasze kochany organa nie działają już tak chętnie
    > jak niegdyś, choć w jakimś tam stopniu wciąż są dyspozycyjne.

    I jak dla mnie takie organizacje to próba podniesienia tej dyspozycyjności.