  • 11. Data: 2006-05-10 18:20:32
    Temat: Re: Zdjęcie porno wklejone w film na Polsacie
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Nie wiem czy mowisz o filmie Davida Lyncha, bo o
    > ile dobrze pamietam to on w jednym z nich cos takiego zastosowal (w tym
    > przypadku licencja artystyczna ze tak powiem ;-)

    Nie. Ten film nie jest Davida Lyncha. Ale słyszałem coś o tym. Podejrzewam,
    że jakiś prawcownik Polsatu, albo montażysta filmu zrobił dowcip.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 12. Data: 2006-05-10 18:21:06
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > nagrywaj na czystych kasetach

    To nie to...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 13. Data: 2006-05-10 18:34:18
    Od: "Krzysiek" <k...@o...pl>

    > że jakiś prawcownik Polsatu, albo montażysta filmu zrobił dowcip.

    Jaja sobie robisz tak? Bo jesli nie to faktycznie oberzyj film jeszcze raz
    bo nic nie załapałes.

    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2006-05-10 18:58:48
    Od: zly <b...@p...fm>

    W dniu 2006-05-10 19:04, Lukasz napisał(a):
    > Jak nie wierzycie i macie nagrany film, to sami sprawdźcie.

    http://www.film.org.pl/prace/micro.html

    Przekaz podprogowy. Teraz zostaniesz homo

    marcin

  • 15. Data: 2006-05-10 19:48:52
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jaja sobie robisz tak? Bo jesli nie to faktycznie oberzyj film jeszcze raz
    > bo nic nie załapałes.

    juz ja i aisha mu to napisalismy, koles nic nie zakumal z tego co ogladal :)

    lukaszu, zanim ponownie zrobisz sam z siebie jaja obejzyj ten film uwaznie i
    skup sie, skup sie chlopie :)

  • 16. Data: 2006-05-10 20:18:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz wrote:
    > Polsat wczoraj tj. 9.05.2005 "Podziemny krąg" g. 20:50
    > Mam film nagrany na video (zawsze Polsat i TVN nagrywam na video, żeby
    > oszczędzić sobie reklam). Na samym końcu filmu 2 sek przed napisami pojawia
    > się na cały ekran zdjęcie porno z wackiem. Można to zobaczyć tylko na
    > stopklatce. Jak nie wierzycie i macie nagrany film, to sami sprawdźcie.

    Straszne. Talibowie z Klewek kazali ci oglądać filmy klatka po klatce?

    ATSD to ja widziałem coś gorszego - nie dość, że 'porno', to jeszcze
    pedofilskie. I to znacznie więcej klatek - przez całe napisy końcowe
    widać! Tytuł filmu wyjaśnia wszystko - Seksmisja.

    PS: pozdrów Ojca Dyrektora ;)

  • 17. Data: 2006-05-10 21:11:55
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > juz ja i aisha mu to napisalismy, koles nic nie zakumal z tego co ogladal
    > :)

    Tak sie podjarał tym co zobaczył, ze widocznie myślenie mu siadło. Albo
    nalezy do wszechpajaców, którzy myśląc "czlonek" wyobrażają sobie odrazu
    Romana :-)

    HaNkA

    *członek rządu, ofc

  • 18. Data: 2006-05-10 21:14:36
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > lukaszu, zanim ponownie zrobisz sam z siebie jaja obejzyj ten film uwaznie
    i skup sie, skup sie chlopie :)

    Nie kumam. Treść filmu oczywiście rozumiem, a występujęce w nim migawki
    należące do treści filmu są znacznie dłuższe: ok. 5-10 klatek. Tutaj obraz
    jest tak krótki, że go nie widać podczas oglądania. Błysk i tyle: 1-2
    klatki. Ponieważ słyszałem o przekazach podprogowych, więc jak widzę taki
    błysk na filmie, to sprawdzam klatka po klatce co to jest. I w kilku
    wypadkach faktycznie były w filmie wstawki. Nie mam czym tego zrzucić więc
    nie mogę i nie chcę tego pokazać, więc proszę się nie naśmiewać. Jak ktoś ma
    nagrany ten film, to niech sam sprawdzi.

    Ale widze, że to zaczyna być całkiem OT.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 19. Data: 2006-05-11 05:02:12
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Nie kumam.

    ok :) poswiece sie

    to tzw. kropka nad i
    takie zakonczenie majace dac czlowiekowi do myslenia, zart, nazwij to jak
    chcesz
    tego samego czlonka widzisz wczesniej, jak go brad pitt wkleja do filmow o
    ktorych mowa w tresci

    > klatki. Ponieważ słyszałem o przekazach podprogowych,

    poniewaz ja sie rowniez o nich uczylem, a nie tylko slyszalem, wiec i tobie
    radze poczytac, ich skutecznosc jest co najmniej mityczna i wbrew pozora nie
    maja az takiej sily oddzialywania jak to sie powszechnie szaremu kowalskiemu
    wydaje ;)

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2006-05-11 07:07:27
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > I teraz pytanie: czy jest to dozwolone? Czy Polsat złamał jakieś prawo?

    To jest czesc tego filmu, trudno aby Polsat przez to lamal prawo :)

    Obejrzyl go dokladniej w zwolnionym tempie to zobaczysz wiecej ukrytych
    rzeczy ;)

    Jacek