  • 1. Data: 2006-05-10 17:32:21
    Temat: Jakie stowarzyszenie
    Od: "Zi3lu" <z...@t...pl>

    Witam wszystkich serdecznie.
    Razem z kilkoma znjaomymi planujemy zalozyc stowarzyszenie osob
    poszkodowanych przez wymiar sprawiedliwosci.Chcielibysmy moc wystepowac do
    krajowych i europejskich organow ze skargami i wnioskami.Chcielibysmy
    rowniez wspolpracowac z Helsinska Fundacja Praw Czlowieka.Czy ktos moglby mi
    doradzic jakies stowarzyszenie pownnismy zalozyc?Czy to moze byc
    stowarzyszenie zwykle?Moze gdzies w sieci moge znalezc krok po kroku
    organizowanie takiego stowarzyszenia i wzor statutu?Z gory dziekuje za kazda
    pomoc.

  • 2. Data: 2006-05-10 19:50:27
    Temat: Re: Jakie stowarzyszenie
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    W kwestii pomocy przy zakładaniu różnych stowarzyszeń można zwrócić się do
    Stowarzyszenia Klon/Jawor ul. Szpitalna 5/5 Warszawa www.klon.org.pl email:
    k...@o...pl

    Aga

  • 3. Data: 2006-05-11 10:12:30
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    Zi3lu napisał(a):

    > Witam wszystkich serdecznie.
    > Razem z kilkoma znjaomymi planujemy zalozyc stowarzyszenie osob
    > poszkodowanych przez wymiar sprawiedliwosci.

    Witam,
    A po co organizowac cos, co juz istnieje?
    Stowarzyszenie Osób Poszkodowanych przez Wymiar Sprawiedliwości LEX
    (chyba z Lodzi).
    pzdr
    A.