  • 21. Data: 2006-05-11 07:08:31
    Temat: Re: Zdjęcie porno wklejone w film na Polsacie
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4fc2d$44622895$540a71ad$1162@news.chello.pl...

    > rozbawiles mnie do lez :) obejzyj ten film jeszcze raz, bo albo go
    > nieuwaznie ogladales, albo nic nie zakumales z filmu

    Najwyrazniej :) Poza tym ten film trzeba obejrzec jeszcze raz, albo i dwa,
    bo za pierwszym razem nie da sie wylapac wszystkiego :)

    Jacek

  • 22. Data: 2006-05-11 07:11:20
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    > i skup sie, skup sie chlopie :)
    >
    > Nie kumam. Treść filmu oczywiście rozumiem, a występujęce w nim migawki
    > należące do treści filmu są znacznie dłuższe: ok. 5-10 klatek.

    Taa, wiec obejrzyj jeszcze raz, niekiedy naprawde w zwolnionym tempie :D
    Zobaczysz np Brada Pita jak sobie gdzies tam mignie

    > Tutaj obraz
    > jest tak krótki, że go nie widać podczas oglądania. Błysk i tyle: 1-2
    > klatki.

    Nie zrozumiales jednak filmu - to ze go ogladales nie znaczy ze go
    zrozumiales. I sie nie obrazaj bo akurat Fight Club jest takim filmem ktory
    trzeba obejrzec kilka razy i dopiero wtedy otwiera sie mocno oczy :)

    To nie sa przekazy podprogowe

    Jacek

  • 23. Data: 2006-05-11 07:42:24
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Ok. Dzięki za wyjaśnienie.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 24. Data: 2006-05-11 09:48:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > To jest czesc tego filmu, trudno aby Polsat przez to lamal prawo :)
    >
    > Obejrzyl go dokladniej w zwolnionym tempie to zobaczysz wiecej ukrytych
    > rzeczy ;)

    Niech obejrzy Babylon 5 - zacznie szukać spiskujących telepatów po tym,
    jak mu mignie "klatka" z hasłem promującym PsiCorps ;)

  • 25. Data: 2006-05-11 10:20:09
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Lukasz wrote:

    > Na samym końcu filmu 2 sek przed napisami pojawia
    > się na cały ekran zdjęcie porno z wackiem. Można to zobaczyć tylko na
    > stopklatce. Jak nie wierzycie i macie nagrany film, to sami sprawdźcie.

    No shit! Serio?

    ;))

    --