  • 1. Data: 2006-05-10 17:04:01
    Temat: Zdjęcie porno wklejone w film na Polsacie
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Polsat wczoraj tj. 9.05.2005 "Podziemny krąg" g. 20:50
    Mam film nagrany na video (zawsze Polsat i TVN nagrywam na video, żeby
    oszczędzić sobie reklam). Na samym końcu filmu 2 sek przed napisami pojawia
    się na cały ekran zdjęcie porno z wackiem. Można to zobaczyć tylko na
    stopklatce. Jak nie wierzycie i macie nagrany film, to sami sprawdźcie.

    I teraz pytanie: czy jest to dozwolone? Czy Polsat złamał jakieś prawo?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 2. Data: 2006-05-10 17:13:40
    Temat: Re: Zdjęcie porno wklejone w film na Polsacie
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > I teraz pytanie: czy jest to dozwolone? Czy Polsat złamał jakieś prawo?

    a podniecilo Cie to seksualnie?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-05-10 17:29:35
    Od: "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl>

> [...]
    > stopklatce. Jak nie wierzycie i macie nagrany film, to sami sprawdźcie.
    >
    > I teraz pytanie: czy jest to dozwolone? Czy Polsat złamał jakieś prawo?

    O ile mi wiadomo to na programach które nie są powszechnie uważane za
    dozwolone od lat 18 treści pornograficzne mogą być nadawane po określonej
    godzinie bodajrze 22 czy 23 i po stosownym oznaczeniu danego filmu. Ale moge
    sie mylić prawnikiem nie jestem...

    Lewis
    red GSF 400

  • 4. Data: 2006-05-10 17:46:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > określonej godzinie bodajrze 22 czy 23 i po stosownym oznaczeniu danego
    > filmu. Ale moge sie mylić prawnikiem nie jestem...

    Uwazasz meski czlonek za tresc pornograficzna?

    :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-05-10 17:52:44
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Polsat wczoraj tj. 9.05.2005 "Podziemny krąg" g. 20:50

    > stopklatce. Jak nie wierzycie i macie nagrany film, to sami sprawdźcie.

    rozbawiles mnie do lez :) obejzyj ten film jeszcze raz, bo albo go
    nieuwaznie ogladales, albo nic nie zakumales z filmu

  • 6. Data: 2006-05-10 17:54:41
    Od: "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl>

    > Uwazasz meski czlonek za tresc pornograficzna?

    Chyba sama nagość jest już w jakiś sposób pornografią a jeżeli to był męski
    członek a nie jego replika to chyba pornografia :)

    a pozatym to widzisz co jest w temacie? "zdjęcie porno" jeżeli autor uznał
    je za porno to napisałem co nt. temat wiem. :)

    Lewis
    red GSF 400

  • 7. Data: 2006-05-10 18:03:26
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Lukasz" napisał

    > I teraz pytanie: czy jest to dozwolone? Czy Polsat złamał

    <e3qjgl$ce3$1@inews.gazeta.pl>
    Może obejrzyj jeszcze raz ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

  • 8. Data: 2006-05-10 18:07:16
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Może obejrzyj jeszcze raz ;)

    Bueeee. Fuj. Zadłem poważne pytanie ;)

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 9. Data: 2006-05-10 18:10:33
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > I teraz pytanie: czy jest to dozwolone? Czy Polsat złamał jakieś prawo?

    Jest to efekt podprogowy. Nie wiem czy mowisz o filmie Davida Lyncha, bo o
    ile dobrze pamietam to on w jednym z nich cos takiego zastosowal (w tym
    przypadku licencja artystyczna ze tak powiem ;-) ), czy o jakiejs reklamie,
    ew. wlasnej wstawce Polsatu. Jezeli Polsat albo jakis reklamodawca to
    wstawil, to efekty podprogowe, majace na celu podswiadome skupienie uwagi ->
    zatrzymanie podswiadomie zaciekawionego widza na czas emisji reklam(y), to
    jest to niedozwolone i nalezy powiadomic UOKiK (zajma sie tym, jak
    nieuczciwa reklama pewnie, a jak nie, to skieruja dalej).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2006-05-10 18:18:33
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@W...gazeta.pl>

    Lukasz <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał(a):

> [...]
    > stopklatce. Jak nie wierzycie i macie nagrany film, to sami sprawdźcie.
    >
    > I teraz pytanie: czy jest to dozwolone? Czy Polsat złamał jakieś prawo?

    nagrywaj na czystych kasetach