  • 11. Data: 2021-03-20 10:29:47
    Temat: Re: Zdalna lekcja
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Kiedy Animko przestaniesz bić swoje dziecko?

  • 12. Data: 2021-03-20 10:36:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-20-marca-2021 o 01:11, Animka pisze:
    > Też tak mogło być.

    A skoro tak to PO CO UMIEŚCIŁAŚ TO TU?

    PS. Właśnie skonsultowałem się z synem ;-)

    Domyślnie nie słychać w słuchawce tego co się mówi.

    Domyślnie każdy uczeń jest słyszalny a puszczenie w kanał czegokolwiek
    np. z jutuba nie stanowi problemu

  • 13. Data: 2021-03-21 10:00:42
    Od: Kviat

    > Onet jako źródło jakichkolwiek informacji jest po prostu mało wiarygodny
    > i zalecam ostrożność.
    >
    > Odnosząc się do samego meritum sprawy, to przede wszystkim należy
    > zwrócić uwagę, że nasze państwo z lekka się nie popisało doprowadzając
    > do sytuacji, że nauczyciele muszą prowadzić lekcje przy pomocy
    > pożyczanego od sąsiada sprzętu.

    Odnosząc się do samego meritum sprawy, to przede wszystkim należy
    zwrócić uwagę, że nasze państwo z lekka się nie popisało doprowadzając
    do sytuacji, że klechy mogą swoją indoktrynację dzieci prowadzić w szkołach.
    A nazywanie tych ludzi nauczycielami, to już ciężkie przegięcie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2021-03-21 14:42:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-21 o 10:00, Kviat pisze:

> [...]
    > szkołach.
    > A nazywanie tych ludzi nauczycielami, to już ciężkie przegięcie.

    Nie o takie Polske walczyłam.

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-03-22 10:26:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 Mar 2021 18:56:55 +0100, Animka napisał(a):

    > https://www.onet.pl/informacje/onetszczecin/szczecin
    -na-lekcji-religii-uczniowie-uslyszeli-glosy-jak-z-f
    ilmu-porno/rks4gzr,79cfc278

    Ale o co chodzi?
    Abraham miał dwie zony i konkubinę, z którymi spłodził 8 synów, więc przy
    okazji pewnie i trochę stękał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-03-22 13:27:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak Ty musisz tej demokracji NIENAWIDZIĆ

    Podpalisz się w proteście? ;-)

  • 17. Data: 2021-03-22 13:27:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-21-marca-2021 o 14:42, Animka pisze:

    > Nie o takie Polske walczyłam.

    No właśnie. Opowiedz nam o swoich dokonaniach kombatanckich. ;-)

  • 18. Data: 2021-03-22 16:12:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >zwrócić uwagę, że nasze państwo z lekka się nie popisało
    >doprowadzając do sytuacji, że klechy mogą swoją indoktrynację dzieci

    Hm, spoleczenstwo mozesz z grubsza podzielic na trzy grupy:
    -tych ktorym sie taka indokrynacja podoba,
    -tych, co cenia rozne poglady, ale swoje dzieci na religie by/wyslali,
    -tych, ktorym sie to nie podoba

    W zaleznosci od tego, jaka jest licznosc tych grup, to mozna wyciagnac
    rozne wnioski na temat czy panstwo sie popisalo :-)

    >A nazywanie tych ludzi nauczycielami, to już ciężkie przegięcie.

    Hm ... z nauczycielem "normalnym" w naszych przepisach lepiej nie
    mylic, ale w samym znaczeniu slowa "katecheta" ... nauczyciel.

    J.

  • 19. Data: 2021-03-22 19:56:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Jak Ty musisz tej demokracji NIENAWIDZIĆ
    >
    > Podpalisz się w proteście? ;-)

    Gratuluje.
    Osiagnałes poziom Zenka ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,