  • 11. Data: 2005-12-16 15:32:09
    Temat: Re: Zażalenie na postanowienie o odmowie przywrócenia terminu do złożenia sprzeciwu ...
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    1. jestes pewien ,ze to postanowienie dot. Twojego wniosku , moze prokurat
    wnosil o przywr term do uzasu/wynika to z uzasu/???
    2. jezeli jestes pewien to sie zal i podnos wszytsko w uzasie

    pozdr
    Łukasz

  • 12. Data: 2005-12-16 15:47:53
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Bo tak wynika z sentencji ;)

    Heh ;) Ale co to dla mnie oznacza ;)
    Bo:

    Sąd odpowiedział na mój wniosek ... nawiązywał, że sierowałem go
    dnia XYZ ... dnia XYZ wysłałem tylko jedno pisemko do sądu ...

    ROzumiem, że powinienem ponownie skierować tożsamy wniosek ;)

    A co jeśli znów dostanę postanowienie z korespondencji seryjnej
    wypełnione w debilny sposób ???

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum