  • 1. Data: 2005-12-16 10:33:31
    Temat: odszkodowanie - jak oszacowac?
    Od: Marcin <m...@p...com.pl>

    Witam wszystkich,
    zostalem oszukany przez biuro nieruchomosci na dosc znaczna kwote,
    (podobne do Metro opisywanego kilka watkow wczesniej), nie oddali
    pieniedzy i mam zamiar isc do prokuratury, zeby ich scigali, ale
    dodatkow chce ich pozwac o odszkodowanie z powodzctwa cywilnego,
    poniewaz czekajac na mieszkanie, ktore mieli mi zalatwic, sprzedalem
    swoje i musze wynajmowac od 4 miesiecy inne, przeprowadzilem sie tez do
    innej dzielnicy a dziecko musialem przepisac do innego przedszkola( w
    sumie 4 w tym roku).

    Jak moge oszacowac szkody niematerialne i materialne, na co moge sie
    powolac przy szkodach niematerialnych?

    Bede wdzieczny za pomoc.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-12-16 10:40:57
    Temat: Re: odszkodowanie - jak oszacowac?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin napisał(a):

    > Jak moge oszacowac szkody niematerialne i materialne, na co moge sie
    > powolac przy szkodach niematerialnych?

    Co do szkód niematerialnych - to zapomnij - tu nie ameryka, żeby za byle
    co należało się zadośćuczynienie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2005-12-16 11:48:52
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 gru o godzinie 11:40, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Co do szkód niematerialnych - to zapomnij - tu nie ameryka, żeby za byle
    > co należało się zadośćuczynienie.

    Twoim zdaniem sprzedaż mieszkania, zmiany w życiu z tym związane - to *byle
    co*?
    Większość Twoich *zdań* to właśnie takie rozbójniczo - pańskie podejście do
    sprawy. Niemniej jednak - masz *prawo* do takich *zdań*.

    .... niestety ..... :(

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2005-12-16 12:32:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > Twoim zdaniem sprzedaż mieszkania, zmiany w życiu z tym związane - to *byle
    > co*?

    Nie tylko moim, ale i ustawodawcy. Kup sobie kodeks cywilny i wtedy
    będziesz wiedział za co przysługuje zadośćuczynienie.

  • 5. Data: 2005-12-16 17:14:49
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 gru o godzinie 13:32, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Nie tylko moim, ale i ustawodawcy. Kup sobie kodeks cywilny i wtedy
    > będziesz wiedział za co przysługuje zadośćuczynienie.

    Nie chodzi mi o samo merytoryczne zagadnienie - tylko o styl, sposób Twoich
    wypowiedzi. Wszystkich traktujesz z góry :(

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany