  • 31. Data: 2004-11-01 06:49:58
    Temat: Re: Zawiadomienie na trolla
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    wiadomości news:cm1pek$rbc$1@news2.ipartners.pl...
    > I właśnie dlatego nie popuszę i złożę wniosek o ukaranie (51KW) plus
    > zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa (szereg
    > przepisów KK).

    To pewnie dostanie on wyrok większy niż wasz smyjor policjant Piotrowski,
    który zamordował bestialsko księdza Popiełuszkę. Oczywiście smyjorów z
    rządu, którzy rabują Polskę i Polaków nie masz odwagi zaskarżyć, ponieważ to
    twoja rodzina szwabie hitlerowski?

    http://lawa.andrzej.aresztowany.com/m/lap.php

    > Jako oskarżyciel posiłkowy będę miał okazę szczylowi się dokładnie
    > przyjrzeć i go sobie dokładnie zapamiętać :-D

    Sam smyjorze podobny do bandyty Piotrowskiego policjanta jesteś "szczylem" i
    tak nie wiem co to znaczy.

    > Oczywiście nie ma raczej szans, żeby to trafiło na wokandę szybko, ale
    > to nawet na plus - może akurat sprawy trafią na lato i będzie można
    > połączyć przyjemne (podróże) z przyjemnym i pożytecznym (udupienie
    > gnoja) :-D

    żeby ciebie ktoś wcześniej nie udupił sądowy smyku zanim ze sracza
    wyjdziesz.

    sprawiedliwosc

  • 32. Data: 2004-11-01 06:51:14
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:cm1pek$rbc$1@news2.ipartners.pl...
    >
    > Wygląda w chwili obecnej na to, że gość został udupiony. Nie wiem, czy na
    > skutek mojego posta do adminów neostrady, czy też jakiś innych działań, bo
    > facet chyba nie tylko mnie zaszedł za skórę. W każdym razie chyba spokój.
    > Przeglądam kilka grup netowych i tego trola ze śląska nigdzie nie
    widziałem
    > od pamiętnej nocy.

    Zlikwidowali go. Na miejscu był Piotrowski-policjant morderca księdza wasz
    leninowski przyjaciel :))))))))

    sprawiedliwosc

  • 33. Data: 2004-11-01 06:52:18
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    wiadomości news:cm3ffv$1lgr$1@news2.ipartners.pl...
    > Robert Tomasik wrote:
    > Jak to nie? Działa nadal, choć mniej 'spektakularnie'. I przynajmniej
    > ustalił ksywkę: comodant
    >
    > O, choćby wczoraj wieczorem wyjrzał z norki...

    Chau vhau piesku komunistyczny.
    Comodant to jestem ja, a tamten troll już nie pisze.

    sprawiedliwosc

  • 34. Data: 2004-11-01 06:53:22
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:cm3ffv$1lgr$1@news2.ipartners.pl...
    >
    > Faktycznie. Znalazłem coś w sieci :-). Został tam. No to czekamy.

    Do usranej śmierci komunistyczne smyjory. Jedna wielka zlodziejska banda
    morderców i oprawców Narodu Polskiego.

    sprawiedliwosc.

  • 35. Data: 2004-11-01 06:54:14
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    > wiadomości news:opsgq35eccmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Patrzyłem w Googlach. Tam straszył wczoraj. Generalnie od wczoraj od
    > południa chyba nigdzie go już nie ma. Przynajmniej tą ksywką się nie
    > posługuje (wg Google). Nie widziałem też przypominających go postów na
    > innych subskrybowanych grupach, jeśli zmienił parametry.

    śledczy :))))))))))))))))))))))))

    smyjora Piotrowskiego szkoła :))))))))))))))))

  • 36. Data: 2004-11-01 22:03:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Może Comodant kiedyś będzie się wstydził tego co tu
    <news:cm4mhk$3ok$1@nemesis.news.tpi.pl> powiedział...

    > rządu, którzy rabują Polskę i Polaków nie masz odwagi zaskarżyć, ponieważ to
    > twoja rodzina szwabie hitlerowski?

    Bosz co tu się porobiło? Jakiś nowy wariat na psp?

    --
    Olgierd
    ||| gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org |||

  • 37. Data: 2004-11-01 22:25:54
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    > Bosz co tu się porobiło? Jakiś nowy wariat na psp?
    > Olgierd

    Pancerny do czołgu!!

  • 38. Data: 2004-11-02 20:07:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Może Karzel Reakcji kiedyś będzie się wstydził tego co tu
    <news:cm6dcg$g00$1@nemesis.news.tpi.pl> powiedział...

    > Pancerny do czołgu!!

    Plonk palancie!

    --