  • 21. Data: 2004-10-29 18:43:00
    Temat: Re: Zawiadomienie na trolla
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    news:cltkpn$lt0$1@opal.icpnet.pl...
    > Byłeś i jesteś zwykłym, przytępawym i sfrustrowanym dupkiem którego
    > zaniedługo odetną od sieci ku uciesze sieciowej społeczności.
    >
    > Leszek

    A póki co możesz mi nasrać tępaku debilowaty i chamski na wycieraczkę ze
    złości.

    sprawiedliwosc

  • 22. Data: 2004-10-30 21:31:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Oct 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ Szkoda, ze sąd
    >+ nie może po prostu gościowi zakazać dostępu do sieci.

    A dlaczegóż to "nie może" ??
    A zakazać "zbliżania się do poszkodowanej" to mógł ?
    IMHO... ta sama podstawa prawna ;)

    Zaznaczam profilaktycznie:
    1. piszę "z głowy czyli z niczego"
    2. komentarze pamiętam z gazet :>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 23. Data: 2004-10-30 21:33:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Oct 2004, Andrzej Lawa wrote:

    > + Robert Tomasik wrote:
    [...]
    > + > Ale co chwilę zmieniał IP i miał otwarty port "119", więc pewnie używał
    > + > innych.
    > +
    > + 119? A to ciekawe, bo 119 to port serwerów usenetowych...

    wKF: całkiem rozsądnym rozwiązaniem jest mieć własny serwer.
    Lub pseudoserwer przynajmniej :) (sam mam Chomika, tyle ze
    nie na 119 :)) - znacznie wygodniej się pracuje IMO.
    Tyle że "opóźnienie" wzrasta o "własny flush" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2004-10-30 22:57:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No ja też chomikiem jadę. Ale tego gościa akurat nie ma po czym filtrować.

  • 25. Data: 2004-10-31 04:24:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.61.0410302332000.1668@athlon...
    >
    > No ja też chomikiem jadę. Ale tego gościa akurat nie ma po czym filtrować.

    I właśnie dlatego nie popuszę i złożę wniosek o ukaranie (51KW) plus
    zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa (szereg
    przepisów KK).

    Jako oskarżyciel posiłkowy będę miał okazę szczylowi się dokładnie
    przyjrzeć i go sobie dokładnie zapamiętać :-D

    Oczywiście nie ma raczej szans, żeby to trafiło na wokandę szybko, ale
    to nawet na plus - może akurat sprawy trafią na lato i będzie można
    połączyć przyjemne (podróże) z przyjemnym i pożytecznym (udupienie
    gnoja) :-D

  • 26. Data: 2004-10-31 18:31:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cm1pek$rbc$1@news2.ipartners.pl...

    Wygląda w chwili obecnej na to, że gość został udupiony. Nie wiem, czy na
    skutek mojego posta do adminów neostrady, czy też jakiś innych działań, bo
    facet chyba nie tylko mnie zaszedł za skórę. W każdym razie chyba spokój.
    Przeglądam kilka grup netowych i tego trola ze śląska nigdzie nie widziałem
    od pamiętnej nocy.

  • 27. Data: 2004-10-31 19:47:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > facet chyba nie tylko mnie zaszedł za skórę. W każdym razie chyba spokój.
    > Przeglądam kilka grup netowych i tego trola ze śląska nigdzie nie widziałem
    > od pamiętnej nocy.

    Jak to nie? Działa nadal, choć mniej 'spektakularnie'. I przynajmniej
    ustalił ksywkę: comodant

    O, choćby wczoraj wieczorem wyjrzał z norki...

  • 28. Data: 2004-10-31 20:04:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cm3ffv$1lgr$1@news2.ipartners.pl...

    Faktycznie. Znalazłem coś w sieci :-). Został tam. No to czekamy.

  • 29. Data: 2004-10-31 20:21:04
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2004 20:47:11 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > Jak to nie? Działa nadal, choć mniej 'spektakularnie'. I przynajmniej
    > ustalił ksywkę: comodant
    >
    > O, choćby wczoraj wieczorem wyjrzał z norki...

    G.Ugiel mówi, że comodant obija się na soc.culture.polish

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 30. Data: 2004-10-31 20:38:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsgq35eccmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    Patrzyłem w Googlach. Tam straszył wczoraj. Generalnie od wczoraj od
    południa chyba nigdzie go już nie ma. Przynajmniej tą ksywką się nie
    posługuje (wg Google). Nie widziałem też przypominających go postów na
    innych subskrybowanych grupach, jeśli zmienił parametry.