  • 1. Data: 2004-10-27 23:33:50
    Temat: męczeńska śmierć księdza Jerzego Popiełuszki
    Od: "Rusałka" <a...@p...ryba.niezywa.pl>

    Niewielu ludzi pamięta.

    Mam nadzieję polskie prawo będzie równie pobłażliwe wobec mnie jak wobec
    policjanta Piotrowskiego kiedy Iwona Jankowska-Bielenin - ruska kurwa z
    Oświęcimia - potomek KAPO wyleci na bombie lepszej od atomowej.
    Einstein-żydek kłamał. Tak jak można przekroczyć prędkość światła i
    wyemigrować do innych galaktyk, tak można skonstruować bombę, która
    rozpierdoli wasze polskie prawo i cały skorumpowany religiami i
    łapówkarstwem świat. Ben Ladena będziecie wspominać z łezką w niebie.

    skurwysyny prawne zabijacie Polskę i Polaków. Albo to się zmieni albo koniec
    tego świata i faszyzmu sowieckiego z żydem Leninem, na czele.

    Sprawiedliwość musi być.

    Maniak.

  • 2. Data: 2004-10-28 13:50:38
    Od: Sarcophilus Satanicus <n...@s...suck.ass>

    In article <clpbfq$47n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    the infidel Rusałka (a...@p...ryba.niezywa.pl) begging for mercy writes:

    > [...]
    > Sprawiedliwość musi być.

    rotfl. kszyżyk na droge.

    --
    #-\ Przemek Kulczycki <> pk[NA]metal.eu.org /-#
    #-/ PRMM FAQ: http://prm.metal.eu.org/faq.htm \-#

  • 3. Data: 2004-10-28 15:42:53
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Sarcophilus Satanicus" <n...@s...suck.ass> napisał w
    wiadomości news:slrnco1u9f.osq.nomailhere@cziken.cepter.net...
    > In article <clpbfq$47n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    > the infidel Rusałka (a...@p...ryba.niezywa.pl) begging for mercy

    > rotfl. kszyżyk na droge.

    I tacy ludzie tu dyskutują o prawie.
    Jezu Chryste, gdzie ty jesteś? Czy tylko w wyobraźni rabinów, którzy
    napisali biblie?

    sprawiedliwosc