  • 41. Data: 2012-02-14 10:02:01
    Temat: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Henry(k) napisał(a) :

    > Ciekawe czy udzielano by równie dobrych porad gdyby OP napisał:
    > "Ukradłem samochód, gdzie najlepiej sprzedać części żeby nikt mnie nie mógł
    > sprawdzić"

    No to zawód adwokata jest wg Ciebie w pierwszej kolejności do
    odstrzału? Przecież pomagają obwinionym wymigać się od kary, prawda?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 42. Data: 2012-02-14 10:02:37
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-02-14 10:59, Henry(k) pisze:
    > Nie - bo nikogo nie zabił. Ale mógł pozbawić premii jakiegoś z moich
    > kolegów programistów - konkretnych i prawdziwych pieniędzy.

    Teoretyzując jak ty twierdzę, że również mógł ich pozbawić życia.

  • 43. Data: 2012-02-14 11:26:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-14, Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    [...]

    > Nie - bo nikogo nie zabił. Ale mógł pozbawić premii jakiegoś z moich
    > kolegów programistów - konkretnych i prawdziwych pieniędzy.

    Akurat programistów (sam nim jestem) problem dotyka marginalnie.

    Piractwo (w obecnym kształcie) dotyka w znacznej części przede wszystkim
    wydawców czyli tzw. "sprzedaż" - marketing, prezesów itd. Gdzieś w całym
    tym zamieszaniu są pensje twórców, ale nie stanowią one dużego
    kawałka całości. I niestety problemy istnieją w większości na własne
    życzenie tychże wydawców.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 44. Data: 2012-02-14 12:17:10
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "'Tom N'" napisał w wiadomości grup
    valid...
    > Nie było uniwersalnego hasła do odzyskania danych. Były tylko 2 pytania
    > pomocnicze. :)
    > Nie byłem pracownikiem kompanii. Tylko wykonywałem dla nich wymianę.

    "kompania, bacznosc!"

  • 45. Data: 2012-02-14 12:22:10
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    > Ciekawe czy udzielano by równie dobrych porad gdyby OP napisał:
    > "Ukradłem samochód, gdzie najlepiej sprzedać części żeby nikt mnie nie mógł
    > sprawdzić"

    niestety porownania kradziezy obiektow fizycznych do podejrzenia o posiadanie
    programow skopiowanych wbrew zapisom licencji maja jedna wade - sa do dupy

  • 46. Data: 2012-02-14 13:06:32
    Od: adarek <a...@g...com>

    On 14/02/2012 12:22, m4rkiz wrote:
> [...]
    > posiadanie
    > programow skopiowanych wbrew zapisom licencji maja jedna wade - sa do dupy

    Te porowniania mialyby jakis sens gdyby zalozenie jakiego dokonuja
    wydawcy bylo sluszne. Ich zalozenie brzmi: "gdybys nie skopiowal (uzywal
    pirata) - kupilbys oryginala za xxx$".
    Niestety zalozenie to jest bledne. Bo ludziki sa wygodne i fajnie jest
    Photoshopa uzywac do malych poprawek - gdyby jednak musieli zakupic
    photoshopa - poszukaliby czegos tanszego, mniejszego tudziez darmowego
    (a wydawca i tak kasy by nie zarobil).
    Mysle, ze ktos kto softu uzywa profesjonalnie (i musi go uzywac)
    najczesciej go kupuje.

    Pozdrawiam,
    Darek.

  • 47. Data: 2012-02-14 13:25:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.02.2012 14:06, adarek pisze:

> [...]
    > Photoshopa uzywac do malych poprawek - gdyby jednak musieli zakupic
    > photoshopa - poszukaliby czegos tanszego, mniejszego tudziez darmowego

    Ba, są i tacy, co sobie kolekcjonują oprogramowanie, a w życiu z niego
    nie korzystają.

    Stąd się (między innymi!) biorą absurdalnie wysokie rzekome straty
    korporacji zrzeszonych w BSA.

  • 48. Data: 2012-02-14 17:15:33
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:22:10 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > niestety porownania kradziezy obiektow fizycznych do podejrzenia o posiadanie
    > programow skopiowanych wbrew zapisom licencji maja jedna wade - sa do dupy

    Były... w średniowieczu. Ale mamy już XXI wiek - teraz licencja może
    decydować o tym czy pójdziesz siedzieć czy nie.

    Henry

  • 49. Data: 2012-02-14 17:16:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 11:02:37 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > Teoretyzując jak ty twierdzę, że również mógł ich pozbawić życia.

    Że teoretyzujesz to wiem. Pewnie uważasz że wydawcy/producenci z czystej
    złośliwości lobbują za zakazem piractwa i wcale nie mają z tego tytułu
    żadnych strat.

    Henry

  • 50. Data: 2012-02-14 17:20:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 11:02:01 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > No to zawód adwokata jest wg Ciebie w pierwszej kolejności do
    > odstrzału? Przecież pomagają obwinionym wymigać się od kary, prawda?

    Prawda.

    Henry