  • 1. Data: 2012-02-11 14:45:06
    Temat: Zazalenie na postanowienie i...
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Składam do SR wniosek o udzielenie zabezpieczenia.
    SR oddala wniosek.
    Składam do SO zażalenie na postanowienie SR zarzucając wyciagnięcie przez SR
    błędnych wniosków co do stanu faktycznego i wnosząc "o zmianę zaskarżonego
    postanowienia w całości".
    A SR pismem wzywa do uzupełnienia [rzekomego] braku formalnego
    poprzez "wskazanie, o jaką zmianę zaskarżonego postanowienia chodzi".
    A ja już nie rozumiem (nie po raz pierwszy), o co chodzi temu konkretnemu
    sądowi (SR).
    Czy w zażaleniu mam powtórzyć wszyskie wnioski z wniosku o udzielenie
    zabezpieczenia, słowo za słowem litera za literą?
    I czy mam wnioskowac o zmianę przez SO postanowienia SR, czy o zwrot przez SO
    do ponownego rozpoznania przez SR, czy jeszcze inaczej?
    THX

  • 2. Data: 2012-02-11 16:41:24
    Temat: Re: Zazalenie na postanowienie i...
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 11 Lut, 15:45, "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > I czy mam wnioskowac o zmianę przez SO postanowienia SR, czy o zwrot przez SO
    > do ponownego rozpoznania przez SR, czy jeszcze inaczej?

    Możesz powtórzyć to, co napisałeś w wniosku o udzielenie
    zabezpieczenia albo po prostu napisać, że wnosisz o zmianę
    zaskarżonego postanowienia w całości poprzez uwzględnienie wniosku o
    udzielenie zabezpieczenia w całości.