  • Data: 2019-02-11 14:16:09
    Temat: Re: Zapłacił w SĄDZIE 750 zł
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Sprawa jednak jest i ciekaw jestem jak sie skonczy :-)
    >
    > Jest maly problem - konczyc sie moze przed tymze sadem :-)
    >
    > J.

    Sprawa samego zapłacenia groszówkami? Wątpię by się Wysokiemu Sądowi
    opłaciło ciąganie _za to_ po sądach. Groszówki są prawnym środkiem
    płatniczym w Polsce a ustanawianie precedensów może być pracochłonne+
    z facetem który może być gotowy ciągnąć sprawę po Strasburg.
    Potrafisz rzucić przykład prawomocnego skazania w Polsce za taką
    "legalistyczną złośliwostkę"? Zdziw mnie.
    A Wyskoki Sąd zapewne nie cierpi na sklerozę a inna sprawa może się w
    końcu kiedyś trafić.

    --
    A. Filip