  • Data: 2019-02-11 22:56:55
    Temat: Re: Zapłacił w SĄDZIE 750 zł
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-12 o 0:28, pilocik pisze:

    > kasjerka odmówiła przyjęcia pieniędzy, wezwała policję, która nakazała
    > jednak przyjąć wpłatę, ponoć kilka kasjerek przez kilka godzin liczyło
    > monety, nawet było tego kilka złotych więcej niż powinno :)
    >
    > http://www.ostrow24.tv/news/116930-przyniosl-do-sadu
    -30-kg-125-groszowek-nie-chcieli-przyjac-przyjechala
    -policja.html

    No i bardzo dobrze. Policjanci prawidłowo nakazali przeliczenie i
    przyjęcie pieniędzy. 1 czy 2 grosze to też pieniądz.

    Mieli skasować te głupie końcówki- 99 groszy i do tej pory tego nie
    zmienili, a MY tracimy zawsze przy platnosciach, bo bezczelnie biorą o 1
    grosz za dużo, czyli bogacą się cudzym kosztem. Tych jednogroszówek
    kasjerom w skalepach czy kioskarzom zawsze sporo się może uzbierać.

    --
    animka