  • 1. Data: 2019-02-10 22:07:58
    Temat: Zapłacił w SĄDZIE 750 zł
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=nWcCk_34qIA

    Super Express
    Opublikowany 5 lut 2019
    ?Przegrał sprawę z policją i musiał zapłacić za koszt sprawy. Postanowił
    zrobić to w nietypowy sposób, a kasjerki wezwały policję.

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 2. Data: 2019-02-11 12:26:09
    Temat: Re: Zapłacił w SĄDZIE 750 zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >?Przegrał sprawę z policją i musiał zapłacić za koszt sprawy.
    >Postanowił zrobić to w nietypowy sposób, a kasjerki wezwały policję.

    I co teraz - przegra po raz drugi, czy za nieuzadnione represje zazada
    750zl odszkodowania ? :-)

    I dzielnicowy mu przyniesie w groszowkach :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-02-11 13:55:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Feb 2019 12:26:09 +0100, J.F. napisał(a):

    > I co teraz - przegra po raz drugi, czy za nieuzadnione represje zazada
    > 750zl odszkodowania ? :-)
    >
    > I dzielnicowy mu przyniesie w groszowkach :-)

    Stary, no daj spokój. Nie masz z kim rozmawiać?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-02-11 13:58:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Stary, no daj spokój. Nie masz z kim rozmawiać?

    Sprawa jednak jest i ciekaw jestem jak sie skonczy :-)

    Jest maly problem - konczyc sie moze przed tymze sadem :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-02-11 14:16:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > Sprawa jednak jest i ciekaw jestem jak sie skonczy :-)
    >
    > Jest maly problem - konczyc sie moze przed tymze sadem :-)

    Sprawa samego zapłacenia groszówkami? Wątpię by się Wysokiemu Sądowi
    opłaciło ciąganie _za to_ po sądach. Groszówki są prawnym środkiem
    płatniczym w Polsce a ustanawianie precedensów może być pracochłonne+
    z facetem który może być gotowy ciągnąć sprawę po Strasburg.
    Potrafisz rzucić przykład prawomocnego skazania w Polsce za taką
    "legalistyczną złośliwostkę"? Zdziw mnie.
    A Wyskoki Sąd zapewne nie cierpi na sklerozę a inna sprawa może się w
    końcu kiedyś trafić.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-02-11 14:32:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 750zl odszkodowania ? :-)
    >
    > I dzielnicowy mu przyniesie w groszowkach :-)

    Chwila moment. Coś się nie zgadza:
    https://www.rp.pl/W-sadzie-i-urzedzie/302059978-Chci
    al-zaplacic-w-sadzie-groszami-Kasjerka-zamknela-okie
    nko.html

    "Początkowo kasjerka odmówiła przyjęcia zapłaty w tej formie. Okienko
    kasy zostało zamknięte. Musiała interweniować policja. Funkcjonariusze
    stwierdzili, że kasjerka musi przyjąć monety."

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2019-02-11 14:51:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    > kasy zostało zamknięte. Musiała interweniować policja. Funkcjonariusze
    > stwierdzili, że kasjerka musi przyjąć monety."

    Jak zrozumiałem z video [A] policję wezwała kasjerka (Wpłacający:
    "wezwano policje") policja gościa także spisała.

    [A] https://youtu.be/nWcCk_34qIA

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2019-02-11 14:57:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 13:58, J.F. pisze:
    > Jest maly problem - konczyc sie moze przed tymze sadem

    jak dotyczy ich pracowników to zwykle się wyłączają:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 9. Data: 2019-02-11 15:08:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >płatniczym w Polsce a ustanawianie precedensów może być pracochłonne+
    >z facetem który może być gotowy ciągnąć sprawę po Strasburg.

    A co to - Sad bedzie placil ?

    Ziobro bedzie placil, sad wyrok wyda dla wlasnego dobra :-)

    >Potrafisz rzucić przykład prawomocnego skazania w Polsce za taką
    >"legalistyczną złośliwostkę"? Zdziw mnie.

    Jak policja oskarzy, tylko ciekawe o co, to sad sie podeprze zasadami
    wspolzycia spolecznego i uzna winnym.

    Albo nie musi czekac na oskarzenie - grzywna nie zaplacona, komornik w
    drodze.
    To trzeba sad oskarzyc o nieprzyjecie naleznoci ... i sad sie uzna
    niewinnym :-)

    Komornikowi worek wydac ? Komornik nieglupi - konta zajmie :-)

    >A Wyskoki Sąd zapewne nie cierpi na sklerozę a inna sprawa może się w
    >końcu kiedyś trafić.

    No wlasnie, i nie bedzie skazywal swoich kasjerek na liczenie po
    nocach :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-02-11 15:12:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >jak dotyczy ich pracowników to zwykle się wyłączają:)

    A jak sie nie zechca wylaczyc ?

    Ale inny sad tez wydaje grzywien duzo i ma kase :-)

    W Anglii jest ponoc przepis, ze monety sa prawnym srodkiem platniczym
    do kwoty 20 funtow.

    Co z jednej strony ma sens, a z drugiej ... dziwne, znajac ich
    zamilowanie do tradycji, i idiotyczne z historycznego punktu widzenia.

    Ale moze potrafia byc elastyczni w kwestii historii :-)

    J.