  • 1. Data: 2006-12-03 08:25:14
    Temat: Zakup oprogramowania przez internet na firmę
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    Jak mogę wliczyć w koszty firmy zakup oprogramowania gdy
    jako dowód transakcji mam tylko kod aktywacyjny
    przesłany emailem i rozliczenie karty kredytowej na koniec
    miesiąca ?

    --
    Jan Słupicki

  • 2. Data: 2006-12-03 08:31:05
    Temat: Re: Zakup oprogramowania przez internet na firmę
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jan Słupicki* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Jak mogę wliczyć w koszty firmy zakup oprogramowania gdy jako dowód
    > transakcji mam tylko kod aktywacyjny przesłany emailem i rozliczenie
    > karty kredytowej na koniec miesiąca ?

    Faktury nie wystawiają?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2006-12-03 11:11:29
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    > Faktury nie wystawiają?

    Przynajmniej nic nie piszą że mogą. Może to jasno nie
    wynika z mego pierwsze postu - firma jest z drugiego końca
    świata i nawet po angielsku ciężko byłoby się z nimi porozumieć.

    --
    Jan Słupicki