  • 1. Data: 2006-12-02 18:46:03
    Temat: Internet a spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    Witam wszystkich użytkowników tejże grupy.
    Mieszkam sobie na jednym z osiedli mieszkaniowych w Łodzi. Prezes
    spółdzielni mieszkaniowej blokuje rozwój internetu na tym osiedlu.
    Osiedle podzielone jest na 3 części. W dwóch z nich działają telewizje
    kablowe mające w ofercie dostęp do internetu, w jednej czegoś takiego
    nie ma. Za to telewizja kablowa w tej części osiedla ma podpisaną umowę
    z jakąś firmą, która świadczy tego typu usługi, aczkolwiek za chore
    ceny. Firmy, które starały się o budowanie infrastruktury radiowej
    pomiędzy blokami, i kablowej w blokach nie dostawały zgody prezesa na
    stawianie anten na dachach.
    Moje pytanie brzmi, czy prezes może w ten sposób ograniczać konkurencję?
    Czy istnieje jakiś sposób zgodny z prawem, aby prezes swoją decyzję zmienił?

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 2. Data: 2006-12-02 19:52:12
    Temat: Re: Internet a spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Buster" <b...@t...net.pl> wrote in message
    > Witam wszystkich użytkowników tejże grupy.
    > Mieszkam sobie na jednym z osiedli mieszkaniowych w Łodzi. Prezes
    > spółdzielni mieszkaniowej blokuje rozwój internetu na tym osiedlu.

    Walne zgormadzenie mieszkańców, które odwoła prezesa.

  • 3. Data: 2006-12-02 20:07:05
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    W tym kraju tylko ryba nie bierze w lape , bo jej po prostu nie ma ! (łapy
    oczywiscie)

    Zeby dzialac zgodnie z prawem :
    Rejestrujkesz dzialalnosc , rejestrujesz sie w bylym URTiP zakladasz anteny
    wysylasz pismo do spoldzielni ze moga pocalowac cie w dupe jak ci sciagna
    anteny i juz.

    Jak dobrze poszukasz to znajdziesz podstawe prawna jesli nie zapytaj na
    grupie krotkofalowcow oni takich prezesikow kurwiarzy, zlodziei, cweli,
    rozwalaja kilkoma paragrafami.

  • 4. Data: 2006-12-04 07:43:31
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    PPC napisał(a):
    > Jak dobrze poszukasz to znajdziesz podstawe prawna jesli nie zapytaj na
    > grupie krotkofalowcow oni takich prezesikow kurwiarzy, zlodziei, cweli,
    > rozwalaja kilkoma paragrafami.

    A możesz podać nazwę tej grupy, jeślibyś był taki miły i uprzejmy??

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster
    GG: 1670266
    Odpowiadajac na priv, zamien 1 na i w adresie e-mail

  • 5. Data: 2006-12-04 22:11:46
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Sat, 02 Dec 2006 19:46:03 +0100, Buster napisał:
> [...]
    > Czy istnieje jakiś sposób zgodny z prawem, aby prezes swoją decyzję zmienił?

    art 140 ustawy Prawo Telekomunikacyjne
    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/2637_u.htm

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB