  • 1. Data: 2006-12-02 21:11:13
    Temat: ile musze zapłacić za uzasadnienie?
    Od: "Anna Bielska" <a...@W...gazeta.pl>

    Mam pytanie - wczoraj sąd wydał wyrok w sprawie rodzinnej (zniesienie
    wspólności majątkowej) z którym się nie zgadzam.
    Sąd mi wcześniej odmówił zwolnienia od kosztó sądowych.
    Zamierzam napisać wniosek o uzasadnienie.
    Ile muszę zapłącić za taki wniosek?
    A potem ile musze zapłacić za odwołanie?

    Ania

  • 2. Data: 2006-12-02 21:48:40
    Temat: Re: ile musze zapłacić za uzasadnienie?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Anna Bielska napisał(a):

    > Zamierzam napisać wniosek o uzasadnienie.
    > Ile muszę zapłącić za taki wniosek?

    0 zł.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-12-03 17:19:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):

    > 0 zł.

    a koszt papieru?

    KG

  • 4. Data: 2006-12-03 19:55:58
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > a koszt papieru?
    >
    > KG

    A koszt prądu, amortyzacji komputera, wyciśnięcia tyłkiem sądowego fotela to
    co?

    Jak ustawodawca mówi, że za sporządzenie i doręczenie uzasadninia nie
    pobiera się opłaty to tak jest i tego typu wyliczenia nie mają sensu. Wymiar
    sprawiedliwości to tego typu instytucja, że nigdy nie będzie musiała
    dopłacać do interesu :))
    ----------
    Forum Prawników - www.advokat.com.pl

  • 5. Data: 2006-12-03 20:04:02
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Łukasz N napisał(a):
> [...]
    > pobiera się opłaty to tak jest i tego typu wyliczenia nie mają sensu. Wymiar
    > sprawiedliwości to tego typu instytucja, że nigdy nie będzie musiała

    Chyba nie zrozumiałeś

    KG

  • 6. Data: 2006-12-05 21:20:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > a koszt papieru?

    To też można obejść. Wysyłasz faks z komputera, a potem po wezwaniu
    idziesz podpisujesz go w sądzie i papieru nie zużywasz :)