  • 1. Data: 2005-08-23 13:20:10
    Temat: Zakup broni przez internet?
    Od: "Adam" <a...@a...pl>

    Witam,

    Zauważyłem, że Polskie sklepy z bronią nie sprzedają gazów obronnych i
    paralizatorów wysyłkowo, powołując się na zakazy ustawowe.

    Mam pytanie, czy mogę legalnie kupić wysyłkowo w czeskim sklepie
    internetowym paralizator lub gaz obronny (które można posiadać bez
    zezwolenia) który jest dopuszczony do sprzedaży w Polsce w zwykłych
    sklepach (nie internetowych)?
    Chodzi mi również o cenę, ten sam model jest w czeskim sklepie dużo
    tańszy.

    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2005-08-23 13:31:48
    Temat: Re: Zakup broni przez internet?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    Możesz, ale oni będą mieli kłopot z wysłaniem tego, bowiem przepisy
    zabraniają wysyłania przedmiotów niebezpiecznych pocztą.

  • 3. Data: 2005-08-24 06:07:03
    Od: "Adam" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:def8gc$5be$1@inews.gazeta.pl...
    > Możesz, ale oni będą mieli kłopot z wysłaniem tego, bowiem przepisy
    > zabraniają wysyłania przedmiotów niebezpiecznych pocztą.

    Dzięki za odpowiedź:)

    Pozdrawiam,
    Adam