  • 1. Data: 2005-08-23 12:34:41
    Temat: Wymiana dow. os. a błąd formalny..
    Od: "jacek" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jako żyrant dostałem z sądu nakaz zapłaty (pożyczka w SKOK, pożyczkobiorca nie
    płaci) w terminie 14 dni określonej kwoty. W piśmie z sądu widnieją moje
    wszystkie dane ale tak się składa, ze kilka dni temu odebrałem nowy dow. os.
    który ma oczywiście inny nr i serię, niż ten przywołany w piśmie. Facet
    totalnie mnie ugotował z tym poręczeniem ale chcę się jakoś bronić.
    Mam pytanie do grupowiczów, czy w związku z niewłaściwym (już) nr dow. os.
    przywołanym w piśmie mogę je podważyć ze względów formalnych?
    Chcę zyskać na czasie i "odwlec" tą procedurę windykacyjną.
    Czy moje rozumowanie jest poprawne, czy ma jakiś senPozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-23 14:31:16
    Temat: Re: Wymiana dow. os. a błąd formalny..
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy moje rozumowanie jest poprawne, czy ma jakiś senPozdrawiam

    Niestety, calkowicie nie ma sensu. :-(

    marekz

  • 3. Data: 2005-08-23 18:53:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nakaz zapłaty jest na osobę, a nie jej dowód. Tak więc odwołanie się w
    tym wypadku nie ma większego sensu.

  • 4. Data: 2005-08-25 21:44:21
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    nikt inny jak ty sam sie ugotowales z tym poreczeniem...