  • 1. Data: 2005-08-23 12:33:38
    Temat: Prawo pracy - Czy możliwe jest podjęcie zatrudnienia w czasie urlopu bezpłatnego
    Od: "Dempsey" <d...@g...pl>

    Witam.
    Czy mogę poddjąć zatrudnienie od 1.09. 2005 r. w pełnym etacie, jeżeli w
    dotychczasowym zakładzie pracy kożystał bym przez okres od 01.09.2005 r do
    30.11.2005 r. z urlopu bezpłatnego ???
    Z góry dziękuje za odpowiedź

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-23 15:42:25
    Od: "madamjo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dempsey" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mogę poddjąć zatrudnienie od 1.09. 2005 r. w pełnym etacie, jeżeli w
    > dotychczasowym zakładzie pracy kożystał bym przez okres od 01.09.2005 r do
    > 30.11.2005 r. z urlopu bezpłatnego ???

    Gdy już dostaniesz urlop bezpłatny to możesz z nim zrobić ci chcesz, to
    pracownik decyduje o swoim wolnym czasie.

    - Przepisy kodeksu pracy nie zabraniają podejmowania pracy u innego
    pracodawcy przez pracownika w czasie przysługującego mu urlopu
    wypoczynkowego czy bezpłatnego. W zasadzie może on ten czas zagospodarować w
    dowolny sposób, według własnego uznania.
    No chyba, że w umowie o pracę masz ograniczenia dotyczące podejmowania
    innej pracy w czasie trwania stosunku pracy

    pozdrawiam
    madamjo

    begin 666 _typkodu=img.dat
    `