    From: "Binio" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakładanie blokad na koła przez ochrone - Czy to legalne?
    Date: Sat, 22 May 2004 23:29:51 +0000 (UTC)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Blokowanie pojazdów na drodze pożarowej to IMHO skrajny idiotyzm - już
    > prędzej takiej pojazdy powinny być wywożone.

    Jak patrzę jak zrobione są te drogi pożarowe, to zastanawiam się kto je
    projektował - a raczej kto tak znaki stawiał... Taka droga pożarowa to wg.
    osób które stawiały znaki, wszystkie uliczki na osiedlu (dla zaopatrzenia,
    czy nawet droga na zapleczu banków, którędy wozy opancerzone odworzą kasę) a
    Szerokie (spokojnie dwie duże ciężarówki zmieszczą się koło siebie). A tak
    poza tym to ani ziębi mnie to ani grzeje czy tam mnie zblokują - bo nie mam
    samochodu :)

    Ale ja nie o tym. Nie chce wartościować czy to dobre czy złe. Ja się pytam
    czy takie działania prowadzone przez firmę ochroniarską (na podstawie
    upoważnienia wspólnoty) są legalne??? - Bo zdarzało się że walili blokady
    nawet tym którzy parkowali zgodnie z przepisami.