  • 41. Data: 2007-01-20 15:32:21
    Temat: Re: Zakaz używania tel.komórkowych w pracy
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Nie wiem z głowy, powinno być na www.uke.gov.pl.

    -------------------+
    -------------------+

  • 42. Data: 2007-01-20 15:54:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eotch0$b5v$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Takie pytanie świadczy o tym, że ty sądzisz że nie będzie OK, a będzie OK.
    Takie pytanie jest proste i - moim zdaniem - powinieneś je łatwo zrozumieć.
    Czemu więc tak się nie dzieje?

    > Nie odwracaj kota ogonem.
    Nie pisz nonsensów.

    > Skoro piszesz o tym, że "postanowień mniej korzystnych dla pracownika niż
    > przepisy prawa pracy w regulaminach być nie może" sugerujesz że są gdzieś
    > przepisu korzystniejsze o tego zakazu, czyli dozwalające rozmowy
    > telefoniczne w pracy.
    > A jeśli nie jest to twój tok rozumowania to w twoich wypowiedziach nie ma
    > żadnego sensu. Są to tylko puste truizmy.
    To, że nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć to twój problem.
    Ja radziłem - czytaj ze zrozumieniem, a dopiero potem pisz. Ani słowem nie
    odniosłem się do zakazu prowadzenia rozmów przez komórkę. Choć nietrudno
    sobie wyobrazić sytuację, w której olanie takiego zakazu jest ze wszech miar
    czynem uzasadnionym.
    Zapoznaj się z kodeksem pracy i nie truj bez sensu, ludzie czytają.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2007-01-20 16:22:20
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Zapytałem czy autor porady sądzi, że wystarczy wpisać _coś_ do regulaminu
    > pracy i będzie OK.

    W tym konkretnym przypadku autor porady tak sądzi.

    > I nie potrzeba. Nie ma też bowiem takich, które by tego zabraniały.
    > Nie ma też przepisów uprawniających pracownika np. do nucenia podczas
    > pracy pod nosem, ani uprawniających go do tysięcy innych czynności.

    Ale kodeks pracy nakazuje przestrzegania zasad BHP i jeśli dana konkretna
    czynność stanowi ich naruszenie, to nie ma przeszkód, aby ją stypizować w
    regulaminie pracy - wszak po to on między innymi jest.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 44. Data: 2007-01-20 16:33:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:9f8dd$45b241bd$594f142c$27307@news.chello.pl Marcin
    Krzemiński <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> pisze:

    > W tym konkretnym przypadku autor porady tak sądzi.
    Tak przypuszczałem, ale chciałem się upewnić.

    Jeśli.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2007-01-20 21:24:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Jan 2007, Jotte wrote:

    > - postanowień mniej korzystnych dla pracownika niż przepisy prawa pracy
    > w.regulaminach być nie może.

    Hm... a Kodeks Pracy nie stanowi o "stawianiu do dyspozycji" czasu
    pracownika?

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2007-01-20 21:39:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701202223300.3488@athlon64 Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Hm... a Kodeks Pracy nie stanowi o "stawianiu do dyspozycji" czasu
    > pracownika?
    A czy sprawiło by Ci trudność sprecyzowanie treści pytania?

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2007-01-21 14:31:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Ja radziłem - czytaj ze zrozumieniem, a dopiero potem pisz.

    Co radziłeś? Jakoś rady nie widać.

    > Ani słowem nie odniosłem się do zakazu prowadzenia rozmów przez komórkę.

    Czyli wypadek drugi: piszesz puste truizmy.

    > Zapoznaj się z kodeksem pracy i nie truj bez sensu, ludzie czytają.

    Ale po co mam się zapoznawać z kodeksem pracy?

    --
    @2007 Johnson

  • 48. Data: 2007-01-21 15:54:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eovtgt$kkt$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Co radziłeś? Jakoś rady nie widać.
    Nie nie widać, tylko ty nie widzisz.
    Tobie radziłem. Abyś czytał ze zrozumieniem.
    Ale zrób sobie z tym co chcesz, co mnie to w końcu obchodzi?

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2007-01-21 16:01:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Tobie radziłem. Abyś czytał ze zrozumieniem.
    > Ale zrób sobie z tym co chcesz, co mnie to w końcu obchodzi?

    A poza tobą wszyscy w domu zdrowi?

    --
    @2007 Johnson

  • 50. Data: 2007-01-21 16:13:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ep02p3$9n1$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > A poza tobą wszyscy w domu zdrowi?
    Synu Johna - czy ty nigdy nie dorosłeś, czy już zdziecinniałeś?
    Powiedz sobie, dziecko przerośnięte, ostatnie słowo skoro musisz.
    Ja teraz spadam, nie chce mi się z tobą gadać.

    --
    Jotte