eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zadam zwrotu pieniedzy!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2002-05-28 17:23:09
    Temat: Zadam zwrotu pieniedzy!
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl.NO_SPAM>

    Witam!

    Czy moge zadac zwrotu pieniedzy za nagrywarke, ktora nie nagrywa plyt
    CD-RW (mimo 3-krotnej wymiany przez autoryzowany serwic Samsunga w
    Poznaniu)?
    Czy moge w tej sytuacji powolac sie na ART.560§1 K.C.?
    Nie chce juz tej nagrywarki, bo bujam sie z nia od lutego po serwisach
    i nadal nie dziala!

    Pozdr,
    Shoovie



  • 2. Data: 2002-05-28 17:25:22
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy!
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl.NO_SPAM>

    BTW: Dodam, ze obsluga tym serwisie pozostawia wiele do zyczenia
    jesli chodzi o kwestie kultury i podejscia do klienta.

    Pozdr,
    Shoovie



  • 3. Data: 2002-05-28 21:07:19
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy!
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    a kto kupuje nagrywarke samsunga ???? :)))))))))))

    tylko plextor albo ewentualnie teac !!!!



  • 4. Data: 2002-05-29 06:27:19
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy!
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl.NO_SPAM>


    lord napisał(a) w wiadomości: ...
    >a kto kupuje nagrywarke samsunga ???? :)))))))))))
    >
    >tylko plextor albo ewentualnie teac !!!!

    Gdybys mial do kupienia Combo Samsunga za 300zl z roczna gwarancja, to
    ciekawe czy nie skusilbys sie?

    Pozdr,
    Shoovie



  • 5. Data: 2002-05-29 06:41:46
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy! [OT]
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Użytkownik "lord" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ad0rht$o3d$1@news.onet.pl...

    > a kto kupuje nagrywarke samsunga ???? :)))))))))))
    > tylko plextor albo ewentualnie teac !!!!

    Np. ja i to glownie dlatego, ze ma najwyzszy wspolczynnik korekcji bledow
    (przy odczycie rzecz jasna), a przynajmniej miala w momencie zakupu (styczen
    `02) - SW224b, a plextor i teac poza szybkoscia niczym specjalnym sie nie
    wykazuja...

    P.


  • 6. Data: 2002-05-29 07:16:21
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy!
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Shoovie" <S...@b...pl.NO_SPAM> wrote in message
    news:3cf3bdea_3@news.vogel.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy moge zadac zwrotu pieniedzy za nagrywarke, ktora nie nagrywa plyt
    > CD-RW (mimo 3-krotnej wymiany przez autoryzowany serwic Samsunga w
    > Poznaniu)?
    > Czy moge w tej sytuacji powolac sie na ART.560§1 K.C.?
    > Nie chce juz tej nagrywarki, bo bujam sie z nia od lutego po serwisach
    > i nadal nie dziala!
    Żadaj kasy albo/i dzwoń do przedstawicielstwa Samsunga.



  • 7. Data: 2002-05-29 11:17:17
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy!
    Od: <m...@p...com>

    > Witam!
    >
    > Czy moge zadac zwrotu pieniedzy za nagrywarke, ktora nie nagrywa plyt
    > CD-RW (mimo 3-krotnej wymiany przez autoryzowany serwic Samsunga w
    > Poznaniu)?
    > Czy moge w tej sytuacji powolac sie na ART.560§1 K.C.?
    > Nie chce juz tej nagrywarki, bo bujam sie z nia od lutego po serwisach
    > i nadal nie dziala!
    >
    > Pozdr,
    > Shoovie


    O ile od zakupu nie minął jeszcze rok, to spróbuj złożyć reklamację w ramach
    rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej. Reklamuje się u sprzedawcy, a nie
    gwaranta. w reklamacji wskaż, że przechodzisz z gwarancji na ękojmię, ponieważ
    gwarant nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań. W razie klopotów (jezli
    mieszkasz w poznaniu) zgłoś się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów - ul.
    Wierzbięcice 45, tel. 8331951

    pzdr

    marek

    pzdr

    marek


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 8. Data: 2002-05-29 11:22:46
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy!
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    a tak powaznie to moze zglos sie do rzecznika konsumentow
    http://rzeczpospolita.pl/prawo/doc/kon0803.html
    tu moze cos znajdziesz co ci pomoze
    "Shoovie" <S...@b...pl.NO_SPAM> wrote in message
    news:3cf47590$1_2@news.vogel.pl...
    >
    > lord napisał(a) w wiadomości: ...
    > >a kto kupuje nagrywarke samsunga ???? :)))))))))))
    > >
    > >tylko plextor albo ewentualnie teac !!!!
    >
    > Gdybys mial do kupienia Combo Samsunga za 300zl z roczna gwarancja, to
    > ciekawe czy nie skusilbys sie?
    >
    > Pozdr,
    > Shoovie
    >
    >



  • 9. Data: 2002-05-29 12:11:38
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy!
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl.NO_SPAM>


    m...@p...com napisał(a) w wiadomości:
    <7...@n...onet.pl>...

    >O ile od zakupu nie min?ł jeszcze rok, to spróbuj złożyć reklamację w
    ramach
    >rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej.

    Z tego, co sie orientuje, to w K.C. mowa jest o rekojmi ale w terminie
    1 miesiaca od daty zakupu.

    > Reklamuje się u sprzedawcy, a nie gwaranta.

    Pracowalem kiedys w tej firmie i wiem, ze jesli sprzet posiada
    gwarancje producenta, to wszelkie sprawy zalatwia sie w serwisie
    Samsunga.

    > w reklamacji wskaż, że przechodzisz z gwarancji na ękojmię, ponieważ
    >gwarant nie wywi?zuje się ze swoich zobowi?zań.

    A czy tak mozna jesli pierwsza naprawa byla po miesiacu od daty
    zakupu?

    > W razie klopotów (jezli mieszkasz w poznaniu) zgło? się do
    Miejskiego
    >Rzecznika Konsumentów - ul. Wierzbięcice 45, tel. 8331951

    Pewnie nie omieszkam.

    Dzieki!

    Pozdr,
    Shoovie



  • 10. Data: 2002-05-29 13:04:20
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy!
    Od: <m...@p...com>


    >
    > >O ile od zakupu nie min?ł jeszcze rok, to spróbuj złożyć reklamację w
    > ramach
    > >rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej.
    >
    > Z tego, co sie orientuje, to w K.C. mowa jest o rekojmi ale w terminie
    > 1 miesiaca od daty zakupu.


    jeden miesiac od wykrycia jest na zgłoszenie wady. jednak w takiej sytuacji jak
    Twoja, w sytuacji gdy gwaratnt jest nieskuteczny lub opieszały mozesz zmienić
    reżim odpowiedzialności. tak mówi doktryna prawa.
    >
    > > Reklamuje się u sprzedawcy, a nie gwaranta.
    >
    > Pracowalem kiedys w tej firmie i wiem, ze jesli sprzet posiada
    > gwarancje producenta, to wszelkie sprawy zalatwia sie w serwisie
    > Samsunga.
    Co nie zmienia faktu, że nie reklamujesz z gwarancji ale na podstawie rękojmi.
    w takim wypadku podstawą nieuwzględnienia reklamacji jest jedynie to, że wada
    nie tkwiła w rzeczy sprzedanej w chwili wydania jej kupującemu. Czyli istotne
    jest czy Twoja wada tkwiła, czy też nie, a nie to ,że masz trefne kartridże czy
    tonery.


    >
    > > w reklamacji wskaż, że przechodzisz z gwarancji na ękojmię, ponieważ
    > >gwarant nie wywi?zuje się ze swoich zobowi?zań.
    >
    > A czy tak mozna jesli pierwsza naprawa byla po miesiacu od daty
    > zakupu?

    patrz wyżej, - rekojmia trwa 1 rok od daty wydania rzeczy
    >
    > > W razie klopotów (jezli mieszkasz w poznaniu) zgło? się do
    > Miejskiego
    > >Rzecznika Konsumentów - ul. Wierzbięcice 45, tel. 8331951
    >
    > Pewnie nie omieszkam.
    >
    > Dzieki!
    >
    > Pozdr,
    > Shoovie
    >
    >
    pzdr

    marek


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1