  • 1. Data: 2002-05-28 14:27:13
    Temat: TU WARTA - likwidacja szkod
    Od: "BEZPRAWIE" <b...@b...pl>

    Szukamy osob ktore mialy "przyjemnosc" likwidowac szkody komunikacyjne w TU
    WARTA. Chodzi zarowno o AC jak i OC a szczegolnie o przypadki zanizania
    wartosci pojazdu a takze zanizanie odszkodowania.

    pozdrowienia i czekamy na dobrze udokumentowane przypadki

    b...@b...pl

  • 2. Data: 2002-05-28 14:47:35
    Temat: Re: TU WARTA - likwidacja szkod
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    BEZPRAWIE wrote:

> [...]
    > wartosci pojazdu a takze zanizanie odszkodowania.
    >
    > pozdrowienia i czekamy na dobrze udokumentowane przypadki

    Cyz jestes rzeczoznawca samochodowym ?
    Standardem w likwidacji szkody jest jej wycena wedlug systemu audatex,
    eurotax + cena rynkowa pojazdu wedlug eurotaxu + widelki cenowe w
    zaleznosci od wyposazenia i uzgodnien miedzy stronami.

    Likwidacja szkody ma charakter ofertowej propozycji i mozna ja przyjac,
    negocjowac, renegocjowac.
    Zatem jest to temat dla rzeczoznawcy.

    Jacek

    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl