  • 11. Data: 2002-05-29 17:45:03
    Temat: Odp: Zadam zwrotu pieniedzy! [OT]
    Od: "plonker" <p...@o...pl>

    > Np. ja i to glownie dlatego, ze ma najwyzszy wspolczynnik
    korekcji bledow
    > (przy odczycie rzecz jasna), a przynajmniej miala w momencie
    zakupu (styczen
    a gdzie tak napisali? w "komputer swiecie" ;-) ?

    > `02) - SW224b, a plextor i teac poza szybkoscia niczym
    specjalnym sie nie
    > wykazuja...

    wykazuja sie tym ze TEAC ma 2 lata gwarancji i jest jedna z
    najlepszych marek nagrywarek PLEXTOR także, samsung i prdukuje
    najgorsze dyski twarde i nagrywarki (sam taka kupilem ze 2 lata
    temu i juz nigdy nie kupie)

  • 12. Data: 2002-05-31 07:16:13
    Temat: Re: Zadam zwrotu pieniedzy! [OT]
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Użytkownik "plonker" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie tak napisali? w "komputer swiecie" ;-) ?
    W Chipie :-P

> [...]
    > najlepszych marek nagrywarek PLEXTOR także, samsung i prdukuje
    > najgorsze dyski twarde i nagrywarki (sam taka kupilem ze 2 lata

    Nagrywarki uwazam za produkt, ktorego (bez wzgledu na producenta) nalezy
    sprzedac przed uplywem gwarancji. A porownujac mozliwosci T, P, S w
    przelozeniu na ich cene, zdecydowanym zwyciezca byl S., nagrywarka nagrala
    juz przeszlo 150 plyt i narazie schrzanila 2 szt., nagrywa plyte 700 Mb w
    5.00 min, jedyne co moge jej zarzucic to to, ze zachowuje sie bardzo glosno,
    ale jak chodzi jako CDROM.

    Piotr Firlej

    --
    Reklama: 4 do 6 linii, do 300 znakow,