  • 1. Data: 2002-05-28 16:30:38
    Temat: jak to możliwe? - jeszcze raz
    Od: "MAX" <m...@m...com.pl>

    jak to możliwe, że człowiek którego szukam, a przy okazji szuka Policja jest
    już za granicą i nieźle się bawi? jest mi winien trochę pieniędzy a na
    policji dowiedziałem się, że chętnie by dowiedzieli się gdzie on przebywa.
    Chyba taki ktoś ma odrazu przekreślony wyjazd z kraju? a zresztą czy
    możliwe, żeby nawet przekroczył granicę? Mojego kumpla zatrzymali jak miał
    nieuregulowane wojsko a takiego przestępczyka puszczają przez granicę?

    jak ktoś wie o co tu chodzi to podpowiedzcie mi bo nic nie kumam z tej
    sprawy.

    pozdr

    MaX

  • 2. Data: 2002-05-28 17:11:27
    Temat: Re: jak to możliwe? - jeszcze raz
    Od: <u...@s...pl>

    jak niewiadomo o co chodzi , to chodzi o pieniadze....

    --
    pozdrawiam
    Ula