  • 1. Data: 2002-05-28 12:24:07
    Temat: skrócenie czasu pracy na karmienie
    Od: Ika <f...@s...pl>

    Kochani,

    Wracam we wrześniu do pracy po urlopie wychowawczym :(
    Mój syn będzie miał wtedy 15 miesięcy. Karmię go piersią
    i chciałabym to robić co najmniej jeszcze przez rok.
    Dlatego mam pytanie: czy ma sens "upomnienie się"
    o przysługujące mi przerwy (dwie półgodzinne), a raczej w moim
    przypadku o skrócenie czasu pracy z 8 do 7 godzin w związku
    z karmieniem?

    Dodam, że mieszkam 50 km od miejsca pracy, firma jest przywatna,
    mam dobre (koleżeńskie) stosunki z właścicielem i osobą zarządzającą.
    Zanim przestałam pracować, tj. w październiku 2000 r. (9 miesięcy
    byłam na L4, potem na długim macierzyńskim, teraz na wychowawczym),
    pracowaliśmy (operatorzy komputerów) po 7 godzin dziennie.
    Pod koniec 2000 r. w firmie coś się pozmieniało (kryzys finansowy)
    i operatorzy przeszli na system 8-godzinny :(

    We wtorek idę na rozmowę na temat przygotowania dla mnie
    stanowiska pracy (sprzęt komputerowy) i właśnie zastanawiam się,
    czy wspominać im o karmieniu, czy darować sobie?

    Pozdrawiam,

    Ika