  • Data: 2019-02-08 22:31:24
    Temat: Re: Zabojstwo
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-02-19 o 17:28, RadoslawF pisze:

    > 207. § 1. Kto znęca się fizycznie lub psychicznie nad osobą najbliższą
    > lub nad inną osobą pozostającą w stałym lub przemijającym stosunku
    > zależności od sprawcy albo nad małoletnim lub osobą nieporadną ze
    > względu na jej stan psychiczny lub fizyczny, podlega karze pozbawienia
    > wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    Ty tak na poważne? Rozumiem, że dążysz do wykazania, że pomiędzy
    policjantem istniał stosunek zależności. Nie spotkałem się z takim
    pomyłem głownie z tego powodu, ze ten przepis jest w rozdziale
    "przestępstwa przeciwko rodzinie". Moim daniem dość karkołomne, ale ...

    > 258. § 1. Kto bierze udział w zorganizowanej grupie albo związku
    > mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    > § 2. Jeżeli grupa albo związek określone w § 1 mają charakter zbrojny
    > albo mają na celu popełnienie przestępstwa o charakterze
    > terrorystycznym, sprawca
    > podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    > Paragraf drugi z uwagi na posiadane służbowej broni.

    Tus poszedł już po całości. Zdelegalizowałeś Policję :-)

    > Też tak uważałem do czasu kiedy przeczytałem wyrok w sprawie pani
    > która niezgodne z przepisami chciała wcisnąć mandat innej pani.
    > Nawet doszło do fałszywych zeznań bo pani w mundurku uważała że sąd
    > sądem a racja musi być koniecznie po jej stronie.
    > W wyroku poza odsiadką w zawiasach dostała dwuletni zakaz służby
    > w policji. Co jest jawnym skurwysyństwem że policjant czy policjantka
    > złapany na kłamstwie w trakcie zeznań, nadużyciu a nawet na
    > przestępstwie może wrócić do pracy w policji.

    Nie może aż do czasu zatarcia skazania.

    > W związku z tym pytanie, ile tam wśród mundurowych macie takich
    > przestępców po prawomocnych wyrokach?

    Nie spotkałem się, ale nie znam wszystkich.