  • Data: 2019-02-08 22:58:43
    Temat: Re: Zabojstwo
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty tak na poważne? Rozumiem, że dążysz do wykazania, że pomiędzy
    > policjantem istniał stosunek zależności. Nie spotkałem się z takim
    > pomyłem głownie z tego powodu, ze ten przepis jest w rozdziale
    > "przestępstwa przeciwko rodzinie". Moim daniem dość karkołomne, ale ...

    A ty nie na poważnie?
    Uważasz że między zatrzymanym a policjantem nie ma żadnej zależności?

    > Tus poszedł już po całości. Zdelegalizowałeś Policję :-)

    Tylko bandytów wykorzystujących swoje stanowisko do traktowania
    aresztowanych paralizatorem w kiblu i uczestniczących we wszelkich
    podobnych zajsciach.

    > Nie może aż do czasu zatarcia skazania.

    Pytanie czy nie wypłynie nagle że policjantowi zaciera się
    jeszcze przed wygaśnięciem wyroku.

    > Nie spotkałem się, ale nie znam wszystkich.

    No właśnie.